Veranderen operator probleem



Vorige week ben ik en mijn vriendin veranderd van operator met behoud van nummer


nu hebben we diezelfde week de nieuwe simkaarten gekregen.


die van mijn vriendin was de dag nadien al geactiveerd en bruikbaar.


maar de mijne is nu nog steeds niet geactiveerd met als resultaat dat ik niet kan bellen en niet kan gebeld worden op geen een van de 2 sim kaartjes.





iemand bekend met dit probleem en eventueel een oplossing ?

2 Reacties





Vorige week ben ik en mijn vriendin veranderd van operator met behoud van nummer


nu hebben we diezelfde week de nieuwe simkaarten gekregen.


die van mijn vriendin was de dag nadien al geactiveerd en bruikbaar.


maar de mijne is nu nog steeds niet geactiveerd met als resultaat dat ik niet kan bellen en niet kan gebeld worden op geen een van de 2 sim kaartjes.





iemand bekend met dit probleem en eventueel een oplossing ?

je kan altijd bellen naar technische dienst 0800 22 800 tot 22u maa mss


best een privé bericht sturen naar Eva van Belgacom op volgend manier:


Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)








Groetjes, Elsa

PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier


NB:

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)