Veelvuldige storingen op belgacom tv

  • 31 October 2011
  • 2 reacties
  • 3190 Bekeken

Mijn overschakeling van telenet naar belgacom heb ik mij al erg beklaagd. Mijn tv valt gedurig uit. Een duidelijke werkwijze om hem terug te laten starten bestaat niet. Als ik bel is het de ene keer dit dat ik moet doen, de andere keer dat en meestal moet ik dan nog eens terugbellen dat dat ook niet werkt. Ik ben zeer ontevreden over belgacom tv maar het probleem is dat ik als zelfstandige niet constant mijn email adres kan veranderen; Eigenlijk ben ik gegijzeld. Ook bij de aanvang ben ik erin geluisd. Men had mij gezegd dat ik alle voordelen van telenet zou hebben én goedkoper, de aansluiting zou gratis zijn. Vergeet het. Vroeger had ik 2 tv's op het net; nu nog ééntje. In het begin was het inderdaad goedkoper maar ondertussen zijn ze nu reeds duurder dan telenet; Ik vrees dat ik toch ga moeten veranderen. ook de aansluiting heeft me veel geld gekost want blijkbaar waren er draadloze kastjes nodig die ik duur heb mogen betalen; foei foei foei belgacom


2 reacties

Indien u als zelfstandige professioneel gebruik maakt van uw e-mail adres kiest u beter voor een eigen domeinnaam. Zo kan u probleemloos van internet-aanbieder veranderen wanneer u een beter aanbod krijgt. U behoudt dan immers gewoon uw e-mail adres onafhankelijk van uw internet-aanbieder. Contacteer mij gerust voor meer info hierover: info@allemaaldigitaal.be.
Badge
beste Alberta, je hebt 2 problemen, nl duurder en werking

duurder is wellicht niet correct? Belgacom Tv is goedkoper er kan zelfs gratis,wanneer dit in 't begin voordeliger was waarom dan nu duurder. Belgacom Tv is een constante prijs of zelfs gratis .Het uitvallen is wellicht een lijnprobleem. Beschikt U over een VDSL2 aansluiting ? Werd de aansluiting door een Belgacom technieker uitgevoerd? Vraag bij de helpdesk om een technieker om nazicht/oplossing van uw probleem

muisje

Reageer