hallo,
heb op 05/12/2011 voor de overgeschakeling van ADSL naar VDSL2 de "oude" b-box in de telefoonwinkel ingeruild voor de set met een b-box2 modem/router, VDSL-splitter en toebehoren; intussen alles aangesloten zoals het hoort volgens de (goede) handleiding
daarna het 0800 help-nummer gebeld voor de activatie van VDSL2; daar werd gezegd reeds "vanaf morgen" (terzijde: de wachttijden zijn veel te lang, maar de persoon aan de lijn was zeer vriendelijk en heeft me ook nog met andere (telefoon) abo's geholpen)
MAAR intussen nog steeds geen VDSL2 (alles werkt wel stabiel, maar alleen ADSL; zoals te zien in de configuratie van de router)
kan iemand (aub EVA...) me zeggen hoelang de activatie duurt of me een datum doorgeven, waarvoor dank
LOGIN = sky45439 - klantnummer = 723123 - lijnnummer = 033218445
mvg,
NightOwl
Bladzijde 1 / 1
normaal gezien krijg je brief met activatiedatum.... tussen aanvraag en uitvoering kan er wel een dag of 12 tussen zitten want er moet wel een technieker de jumpertjes komen trekken in de ROP... dit kan niet gebeuren vanop afstand
alleen weet ik niet of de aanvraag effectief gedaan is bij jouw.... als je in een belgacom center de aanvraag doet dan voor vdsl2 en je krijgt het materiaal mee dan lijkt me dat genoeg
mvg
alleen weet ik niet of de aanvraag effectief gedaan is bij jouw.... als je in een belgacom center de aanvraag doet dan voor vdsl2 en je krijgt het materiaal mee dan lijkt me dat genoeg
mvg
beste NightOwl
Bij de aanvraag diende een bijkomend technisch onderzoek te gebeuren, dit werd 09/12 afgerond gevolgd door verzending van een bevestigingsbrief met vermelding activatiedatum 13/12.
muisje
Bij de aanvraag diende een bijkomend technisch onderzoek te gebeuren, dit werd 09/12 afgerond gevolgd door verzending van een bevestigingsbrief met vermelding activatiedatum 13/12.
muisje
t.a.v. muisje en xenne
vriendelijk bedankt voor uw tussenkomst en correcte gegevens
heb brief ontvangen en intussen werkt alles prima op VDSL2
nogmaals bedankt,
NightOwl
vriendelijk bedankt voor uw tussenkomst en correcte gegevens
heb brief ontvangen en intussen werkt alles prima op VDSL2
nogmaals bedankt,
NightOwl
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.