Skip to main content
hallo,

heb op 05/12/2011 voor de overgeschakeling van ADSL naar VDSL2 de "oude" b-box in de telefoonwinkel ingeruild voor de set met een b-box2 modem/router, VDSL-splitter en toebehoren; intussen alles aangesloten zoals het hoort volgens de (goede) handleiding

daarna het 0800 help-nummer gebeld voor de activatie van VDSL2; daar werd gezegd reeds "vanaf morgen" (terzijde: de wachttijden zijn veel te lang, maar de persoon aan de lijn was zeer vriendelijk en heeft me ook nog met andere (telefoon) abo's geholpen)

MAAR intussen nog steeds geen VDSL2 (alles werkt wel stabiel, maar alleen ADSL; zoals te zien in de configuratie van de router)

kan iemand (aub EVA...) me zeggen hoelang de activatie duurt of me een datum doorgeven, waarvoor dank

LOGIN = sky45439 - klantnummer = 723123 - lijnnummer = 033218445

mvg,

NightOwl

normaal gezien krijg je brief met activatiedatum.... tussen aanvraag en uitvoering kan er wel een dag of 12 tussen zitten want er moet wel een technieker de jumpertjes komen trekken in de ROP... dit kan niet gebeuren vanop afstand

alleen weet ik niet of de aanvraag effectief gedaan is bij jouw.... als je in een belgacom center de aanvraag doet dan voor vdsl2 en je krijgt het materiaal mee dan lijkt me dat genoeg

mvg

beste NightOwl

Bij de aanvraag diende een bijkomend technisch onderzoek te gebeuren, dit werd 09/12 afgerond gevolgd door verzending van een bevestigingsbrief met vermelding activatiedatum 13/12.

muisje

t.a.v. muisje en xenne

vriendelijk bedankt voor uw tussenkomst en correcte gegevens

heb brief ontvangen en intussen werkt alles prima op VDSL2

nogmaals bedankt,

NightOwl

Reageer