Skip to main content
Begin vorige maand waren er werken in mijn straat, er stonden borden in opdracht van Belgacom, ik zag een grote rol met een dikke oranje kabel die is gelegd. Via telefoon kon men mij niet zeggen of dit voor VDSL2 was of niet.

Gisteren is de laatste put die nog opengebroken lag toegemaakt. nu vroeg ik mij af of het effectief waren waren voor VDSL2 of niet? Ik zou zowieso willen weten of VDSL2 beschikbaar is, of tenminste een datum wanneer het beschikbaar zal zijn.

sb228533

mvg,

Piet

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow kan je dat te weten komen

indien HD beschikbaar is, is vdsl2 beschikbaar

verdere info ivm planning kan je misschien bekomen via Eva en/of klantendienst

mvg

Staat niets op die beschikbaarheidstest, zover was ik ook al gegaan. Vorige keer toen ik belde naar de klantendienst klonk het net of ze wisten zelfs niet dat er werken in mijn straat waren...

dat ze dat op de klantendienst niet meteen weten kan ik begrijpen, je vraagt het best aan Eva, zij kan evt. contact opnemen met de bewuste dienst, al zal ze wellicht ook wel grotendeels afgaan op de belgacom tv beschikbaarheidstest

mvg

Reageer