Beste,
Wij zijn sinds kort klant bij Belgacom. Op vandaag hebben we nog geen VDSL2, hetgeen zich soms vertaald naar haperende televisiebeelden en trager internet.
Hebben jullie er enig zich op wanneer dit voor ons beschikbaar zou zijn?
Sint-Denijslaan, 9000 Gent.
Dank bij voorbaat,
Bladzijde 1 / 1
Doe de test eensd hier:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
als 2 HD-streams kunnen is je lijn in principe klaar voor aansluiting op de glasvezelcabine. Maar check het voor de zekerheid daarna nog eens bij de technische dienst op nr. 0800 22700 (tot 22.00 uur bereikbaar, ook in het week-end).
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
als 2 HD-streams kunnen is je lijn in principe klaar voor aansluiting op de glasvezelcabine. Maar check het voor de zekerheid daarna nog eens bij de technische dienst op nr. 0800 22700 (tot 22.00 uur bereikbaar, ook in het week-end).
Dag Sinjoor,
Bedankt alvast voor uw reactie! Wij zijn er van op de hoogte dat er op dit moment geen vdsl mogelijk is in onze straat. Echter had ik graag geweten of hier in de nabije toekomst verandering in komt.
Mvg,
Bedankt alvast voor uw reactie! Wij zijn er van op de hoogte dat er op dit moment geen vdsl mogelijk is in onze straat. Echter had ik graag geweten of hier in de nabije toekomst verandering in komt.
Mvg,
Beste THaussmann,
Kan u mij in een privébericht uw login of abonnementsnummer door sturen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan u mij in een privébericht uw login of abonnementsnummer door sturen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.