Beantwoord

Vdsl2

  • 24 January 2017
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Beste, ik ben sinds vorige maand klant en ze hebben alles nieuw komen installeren. Inclusief bbox3. Nu krijg ik een telefoon wanneer ze mogen langskomen om over te schakelen op vdsl2... Volgens mij heb ik reeds vdsl2, kan ik dit ergens nakijken? Installateur beweert dat ik op adsl zit... Waarom hebben ze dit 3 weken geleden niet direct gedaan?
icon

Beste antwoord door KimB 24 January 2017, 10:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Kan je je nummer eens via privé bericht naar het Proximus team sturen? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Dan kijk ik na of je reeds vdsl2 hebt of niet.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt inderdaad al vdsl2, ik zie wel dat er administratief nog iets open staat, mijn collega's van de commerciële dienst zullen dit nog even bekijken en je hierover meer info geven.

Mvg,

Kim
Ok bedankt voor de info. Zeg jij deze afspraak dan af of dien ik dat zelf te doen?
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Er zal geen technieker meer langskomen voor de overschakeling.

Alles is reeds in orde .

Mvg,

Koen

Reageer