Beste, ik ben sinds vorige maand klant en ze hebben alles nieuw komen installeren. Inclusief bbox3. Nu krijg ik een telefoon wanneer ze mogen langskomen om over te schakelen op vdsl2... Volgens mij heb ik reeds vdsl2, kan ik dit ergens nakijken? Installateur beweert dat ik op adsl zit... Waarom hebben ze dit 3 weken geleden niet direct gedaan?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Kan je je nummer eens via privé bericht naar het Proximus team sturen? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Dan kijk ik na of je reeds vdsl2 hebt of niet.
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Kan je je nummer eens via privé bericht naar het Proximus team sturen? (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) Dan kijk ik na of je reeds vdsl2 hebt of niet.
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Je hebt inderdaad al vdsl2, ik zie wel dat er administratief nog iets open staat, mijn collega's van de commerciële dienst zullen dit nog even bekijken en je hierover meer info geven.
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
Ok bedankt voor de info. Zeg jij deze afspraak dan af of dien ik dat zelf te doen?
Beste,
Er zal geen technieker meer langskomen voor de overschakeling.
Alles is reeds in orde .
Mvg,
Koen
Er zal geen technieker meer langskomen voor de overschakeling.
Alles is reeds in orde .
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.