VDSL2

  • 16 November 2010
  • 34 reacties
  • 2985 Bekeken

Ik belde zopas naar Belgacom om te vragen of het normaal was dat ik slechts aan 0.5MB/s download.
Ze zeiden me dat ik moet overstappen naar VDSL2,
hiervoor moet ik me een nieuwe modem aanschaffen + 50 euro activering betalen.
Is het 100% zeker dat ik nu snel ga kunnen downloaden ?

34 reacties

Beste VincentB,

Bij nazicht in onze systemen blijkt u wel degelijk aansluitbaar op VDSL2 met een lijnprofiel van 20Mbit.

Het best neemt u contact op met ons gratis 080022800 van onze klantendienst of springt u even binnen in een van onze winkels.

Zij kunnen met u dan de nodige afspraken maken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Heb deze morgen overgeschakeld naar VDSL2


Wanneer is dit actief ?
Reputatie 2
Badge +1
Je krijgt hiervan een sms / brief. Ook dien je een BBOX2 te krijgen.

Hebben ze jou geen datum laten weten?
ze hebben mij niks laten weten,

heb wel de Bbox2 gekregen
Reputatie 2
Badge +1
Meer info zal dan wel volgen... normaal krijg je een SMS van het moment dat je wordt omgeschakeld. Je kan de BBOX2 wel al aansluiten.
Heb ondertussen gebeld,

30 november (nog zo lang!)
Reputatie 2
Badge +1
Normaal gebeurd de aansluiting idd iets sneller, maar zoals ik al in andere topics heb aangehaald zal BGC op dit moment wel andere prioriteiten hebben door het slechte weer van de afgelopen week.
Badge
beste

aansluitperiode is momenteel streekgebonden en kan varieeren van een drietal werkdagen tot zelfs drie weken, 30 nov is 7 werkdagen.

groeten -muisje
Reputatie 5
Badge +1
Hoi allemaal,

Leuk dat jullie 5 jaar geleden konden omschakelen naar VDSL2, wij zijn nog steeds aan het wachten tot Proximus hier eindelijk ook eens bij ons wil investeren want tot op heden mogen wij wel €63,95/maand betalen maar krijgen we daar gewoon nog ADSL voor terug, net als 10 jaar geleden al was de prijs toen ook maar de helft van het huidige bedrag.

Wanneer komen wij EINDELIJK eens aan de beurt, Proximus?

Reageer