Beste,
Wij hebben enkele maanden geleden terug belgacom aangevraagd.
Dit gebeurde via een tussen persoon (geronica).
Die vertelde ons dat we vdsl konden hebben, maar toen de belgacom technieker hier aan de deur stond, bleek dat een vergissing te zijn.
Er is dus een gewone adsl lijn aangelegd.
met snelheden van 509 Kb/s UP en 7040 Kb/s DOWN op de router.
Enig idee of vdsl kan, of wanneer het zou kunnen?
username: fc876172
mvg,
Wim
Bladzijde 1 / 1
Beste funyboyke,
VDSL2 is inmiddels beschikbaar op je adres, met een downstreamsnelheid van 16.5MBit/s. Je kan dus één decoder in HD-kwaliteit aansluiten.
Indien je de lijn wil laten omschakelen, kan je hiervoor contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800/22800.
Met vriendelijke groeten,
Eva
VDSL2 is inmiddels beschikbaar op je adres, met een downstreamsnelheid van 16.5MBit/s. Je kan dus één decoder in HD-kwaliteit aansluiten.
Indien je de lijn wil laten omschakelen, kan je hiervoor contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 0800/22800.
Met vriendelijke groeten,
Eva
dank u voor uw reactie.
Dat is goed nieuws.
Daar zal ik dan wel eens naar bellen.
Is deze omschakeling gratis?
Normaal zouden we deze al in het begin moeten gekregen hebben en had men geen gewone adsl lijn moeten aansluiten.
Dat is goed nieuws.
Daar zal ik dan wel eens naar bellen.
Is deze omschakeling gratis?
Normaal zouden we deze al in het begin moeten gekregen hebben en had men geen gewone adsl lijn moeten aansluiten.
Beste funyboyke,
Deze omschakeling kost normaal 50 EUR, VDSL2-modem inbegrepen.
In uw situatie is een aanrekening echter niet op zijn plaats, u mag mij dan ook verwittigen als deze kost op uw factuur wordt aangerekend.
Dit mag op het e-mailadres eva.nl@belgacom.be.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Deze omschakeling kost normaal 50 EUR, VDSL2-modem inbegrepen.
In uw situatie is een aanrekening echter niet op zijn plaats, u mag mij dan ook verwittigen als deze kost op uw factuur wordt aangerekend.
Dit mag op het e-mailadres eva.nl@belgacom.be.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hartelijk dank,
ik heb contact opgenomen met de klantendienst en deze sturen volgende week een technieker om onze vdsl2 inorde te brengen.
bedankt
ik heb contact opgenomen met de klantendienst en deze sturen volgende week een technieker om onze vdsl2 inorde te brengen.
bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.