Skip to main content
hallo,

Het probleem gaat als volgt, familie van mij heeft een telefoonlijn van belgacom, aldus ook een vaste telefoon.. die telefoon was kapotgevallen en ze hadden een nieuwe gekocht, eerst werkte die telefoon niet dus is iemand van belgacom die komen aansluiten met als gevolg dat op het moment zelf het internet (van de provider BASE) niet meer werkte. De medewerker van Belgacom zei dat het niet zijn probleem was maar ze moesten bellen naar Base. Nu mijn vraag is, als de telefoon wel werkt maar op de modem het lampje van DSL niet werkt.. hoe kan dit ? Ik heb al geprobeerd een andere modem aan te sluiten met een negatief resultaat. We hebben ook de splitter als ook de kabel van splitter naar modem te vervangen maar niets werkte.

Ik weet niet hoe base werk maar is het niet goedkopen als je alles bij 1 provider hebt. Dus internet en telefoon bij base of telefoon en internet bij belgacom.

heb ik hen ook aangeraden maar bij ons heeft het een maand geduurd eer iemand van de medewerkers de nieuwe verbinding kwam aansluiten dus moeten ze ondertussen wel een oplossing hebben voor hun base lijn

Reageer