Skip to main content
ik ben héél ontevreden over proximus, ik heb van november een nieuwe pack, Tv, internet, 2 smartphones en 1 vaste telefoon, ze konden het toen met de pc nog niet in orde brengen maar verzekerden me dat alles in orde zou komen, ik had toen thuis nog geen vaste telefoon. Nu koop ik me een vaste telefoon omdat het toch in onze pack zit en mijn man ondertussen bedlegerig is en hij me in het weekend moet kunnen bereiken en ik ontdek dat hij niet gaat. Ik bel twee dagen terug daarvoor naar proximus, die maakt een dossier op dat het dringend in orde moet zijn, nu twee dagen later nog niets, ik bel terug en ze hebben me daar naar vijf verschillende diensten doorgestuurd. Eén uur heb ik aan de telefoon gezeten om uiteindelijk te horen dat de bevoegde diensten er mee bezig zijn en dat het binnen een paar dagen in orde zal zijn. Ik heb hun gezegd als het morgen, vrijdag, niet in orde is ik over ga naar telenet want dat er bij proximus niemand werkt die zijn werk kent en daardoor sturen ze je altijd door. Ik heb mijn telefoon nu in het weekend dringend nodig en als het morgen niet in orde is ga ik over naar telenet en zijn ze een klant kwijt en zal ik zeker voor proximus geen reclame maken in tegendeel, het is me beu met proximus!!!!:@:@:@
Dag Rudy_072,

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb gevraagd dat dossier 41016027 dringend nagekeken moet worden. Je zal zo spoedig mogelijk op de hoogte worden gehouden.

Groetjes,

Antonella
Dag Rudy_072,

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb gevraagd dat dossier 41016027 dringend nagekeken moet worden. Je zal zo spoedig mogelijk op de hoogte worden gehouden.

Groetjes,

Antonella

Dit antwoord zie je voort zo vaak op dit forum. Maar ja jij krijgt nog dit antwoord. Heb compensatie gevraagd voor de vaste lijn uitval, daar krijg je helemaal geen reactie op. Slechte zaak, lijkt wel dat ze het niet aankunnen.

Reageer