Skip to main content
Wij hebben momenteel een familus pakket maar bij het nazien van onze facturen merk ik dat de vaste lijn eigenlijk niet gebruikt meer wordt. Het lijkt me dan ook overbodig om deze te behouden. Kan ik dit opzeggen en dus gewoon mijn internet, tv en netflix behouden? Wat moet ik hiervoor doen?
Ter info ; Hier kan je zien in welk pack je valt als je vaste telefonie schrapt

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/producten/packs.html

minimus is bv zonder vaste lijn maar mobiel

zie ook daar > pack Internet + TV > klik op ik ga ervoor

of klik op > Ontdek onze andere pack combinaties



-Je kan hiervoor bellen naar de klantendienst maandag 0800 22 800

- wachten tot hier iemand van Prox reageert maandag

- je zou het ook kunnen doen via opzegformulier >

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Of je kan ook een proximus center binnen gaan en daar uw familus bvb laten omzetten naar een pack internet + tv



https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv/particulieren/producten/packs/packs/internet-tv.html



of een minimus pack, internet + tv + mobiel.

Reageer