Sedert gisteren is onze vaste lijn van de ambulance centrale buiten dienst. Tot op heden geen oplossing van proximus. De beloofde techniekers zijn gisteren niet langsgeweest. Proximus brengt opzettelijk levens in gevaar en vind dit normaal.
Hopelijk hebben de mensen van proximus geen ziekenwagen nodig maar daar trekken ze zich niks van aan het is duidelijk dat proximus geen enkele oplossing bied als er zich problemen voordoen. Mensenlevens zijn voor proximus niets waard. Dat is duidelijk service nul enkel geld en omzet daar gaat het hen om een alarm centrale zonder communicatie zetten omdat een lasser geen overuren mag doen om de straat open te breken. Omdat hun eigen kabel op de openbare weg onderbroken is proficiat hopelijk moeten jullie niet wachten op een ambulance die niet opgeroepen kan worden
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ambu,
Onze excuses alvast voor het ongemak.
Kan u mij via privébericht de nodige klantgegevens(klantnr en telefoonnr van de alarmcentrale)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan laat ik het onmiddellijk nakijken voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Onze excuses alvast voor het ongemak.
Kan u mij via privébericht de nodige klantgegevens(klantnr en telefoonnr van de alarmcentrale)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan laat ik het onmiddellijk nakijken voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Proximus beloofd binnen de 10 dagen te reageren wat uiteraard niet gebeurt.
Onbekwaam niet professioneel en onmenselijke behandeling
Zo behandelen jullie de klanten.
Is duidelijk dat proximus zijn beloftes niet na komt en geen oplossingen bied
Blij dat te weten maar ik laat het niet gerust. Het feit dat proximus denkt alles te mogen eˆmensen levens opzettelijk op het spel zet is een stimulans om dat duidelijk en openbaar te maken met alle mogelijk middellen. Doe zo verder hopelijk kunnen jullie slapen deze nacht en hebben jullie geen medische bijstand nodig en weten dat deze niet opgeroepen kan worden omdat de telefoon niet werkt
Onbekwaam niet professioneel en onmenselijke behandeling
Zo behandelen jullie de klanten.
Is duidelijk dat proximus zijn beloftes niet na komt en geen oplossingen bied
Blij dat te weten maar ik laat het niet gerust. Het feit dat proximus denkt alles te mogen eˆmensen levens opzettelijk op het spel zet is een stimulans om dat duidelijk en openbaar te maken met alle mogelijk middellen. Doe zo verder hopelijk kunnen jullie slapen deze nacht en hebben jullie geen medische bijstand nodig en weten dat deze niet opgeroepen kan worden omdat de telefoon niet werkt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.