Beantwoord

Vaste lijn

  • 14 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

ik heb een vaste lijn via mij tuttimus, ik heb hier een telefoon op aangesloten maar het rood lichtje blijft branden op de b-box en als ik die nummer bel dan gaat hij ook niet over en ik kan met de telefoon ook niet bellen. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 16 oktober 2017, 17:22

Evelien, kan je me via een privé bericht even je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik even voor je na of je beschikt over een analoge telefoonlijn of over een telefoonlijn via internet. Groeten, Charlotte.
Bekijk origineel

5 reacties

Als je uw telefoon aansluit op de TF lijn ipv op de bbox3 zelf, werkt het dan
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:

Hoe uw kabels/toestellen aansluiten
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cable_global_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/hoe-uw-kabels-aansluiten-of-nakijken.html

Opmerking:
Enkel indien u gebruik maakt van VoIP met Bbox v3+ én van een (specifiek) IP-telefoontoestel kunt u uw toestel op een gele poort op de betrokken Bbox aansluiten (en een gewoon op de groene)

P.S. tnx Martin (I was too fast)
In verband met je opmerking:
kan je mij even de link geven waar je dit gevonden hebt want bij proximus leggen ze dit anders uit ofwel zijn ze daar verkeerd natuurlijk met hun uitleg?
neen, dan ook niet
Reputatie 7
Badge +4
Evelien, kan je me via een privé bericht even je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik even voor je na of je beschikt over een analoge telefoonlijn of over een telefoonlijn via internet. Groeten, Charlotte.

Reageer