Vraag

Vaste lijn

  • 23 August 2016
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

volgens my proximus staat mijn vaste lijn actief. Ik probeer nu mijn toestel in te pluggen in de bbox van proximus maar krijg geen toon en kan dus geen oproepen uitvoeren. Iemand hier ervaring mee?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Inge,

Je telefoontoestel plug je in de splitter aan je telefoon-stopcontact, je hoeft die niet aan je Bbox te sluiten.

dat bedoelde ik, is intussen ook gebeurd, maar nog steeds niets
zeer ontevreden over service proximus!
eerst activeren jullie vaste lijn: heeft nooit gewerkt. Dan wordt ALLES gedeactiveerd omdat er een gsm-nummer uit de bundel gehaald wordt.
nu zijn we einde van de maand en de telefonie werkt nog niet. Ik heb net technische dienst aan de lijn gehad en er moet dan toch een technieker langskomen terwijl jullie op 5 augustus per brief melden dat dit niet nodig is. Intussen zal de vaste telefonie wel gefactureerd worden! Wat een service!!!

Bijgevolg kan ik nogmaals afspraken verzetten om dit te laten rechtzetten.
Zeer ontevreden
misschien hierop beroep doen !
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/proximus-happy-house-bezoek--34510
NB: Link op prox site => http://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/producten/r-orphans/happy-house.html
begin augustus zijn ze op happy house bezoek geweest en nadien is de miserie begonnen!
Reputatie 7
Badge +4
Inges ,

Stuur anders even een prive bericht naar Het Proximus Team met het nummer van je vaste lijn zodat ik eens kan uitzoeken wat er mis gelopen is.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Reageer