Vorige week zondag viel ons internet uit, na een telefoontje aan Belgacom kwamen we te weten dat onze lijn volledig verstoord was en hersteld diende te worden. Nu hebben wij een studerende zoon die niet zonder zijn internet kan, maar een wachttijd van drie hele dagen dat vinden wij toch een beetje lang. De hersteller kon pas op woensdag langskomen. Via de helpdesk werd ons een oplossing aangeboden. Op maandag konden we langs de Belgacomwinkel passeren om een stick te gaan halen om via de Gsm op het net te kunnen. Maar onze winkel in Aarschot had er geen meer en stelde voor dat we dan maar naar Diest of Leuven moesten (en dat allemaal zonder auto). We hebben dus drie dagen zonder televisie en zonder internet gezeten. De hersteller is dan woensdag geweest en die man was gewoon top. Wij vonden dat wij wel een vergoeding konden vragen omdat wij zonder televisie en internet hebben gezeten. Toen wij Belgacom telefonisch contacteerden werden wij heel onbeleefd geantwoord en men zei dat we dan maar een klachtenbrief moesten sturen en als wij wilden vertrekken naar een andere provider dat dat ons toch 150,00 euro zou kosten, want ons contract loopt nog tot september 2012.
We hadden misschien beter ons contract vorige maand niet verlengd en dan gewoon een nieuw abonnement genomen dan hadden wij ook zo tablet gekregen. Wij zijn niet uit op vergoedingen maar dit gaat toch wel een beetje te ver.
Wij hopen dat onze lijn nu een beetje blijft meegaan want het was geen prettige ervaring (behalve de hersteller dan).
Bladzijde 1 / 1
Je kan normaal gewoon terecht op de klantendienst voor het aanvragen van compensatie. Dit bedraagt 1 maand basis-abonnements per dag dat de storing niet kon gelicht worden.
Ik dacht dat men de USB stick ook per post kon opsturen? Best eens navragen.
Wat de tablet betreft: die kan je nu ook nog steeds aanvragen! Is ook voor bestaande klanten... maar voor geen van beiden is die gratis!
Ik dacht dat men de USB stick ook per post kon opsturen? Best eens navragen.
Wat de tablet betreft: die kan je nu ook nog steeds aanvragen! Is ook voor bestaande klanten... maar voor geen van beiden is die gratis!
Beste 007,
U kunt mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen (naam, klantnr., tel. nr., gsm nr.). Dan zal ik uw dossier eens nakijken en u hierover contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U kunt mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen (naam, klantnr., tel. nr., gsm nr.). Dan zal ik uw dossier eens nakijken en u hierover contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.