Skip to main content
Ik begrijp iets niet. Als je al meer dan 10 jaar klant bent en verhuist, worden er kosten aangerekend. Een nieuwe klant krijgt een gratis installatie en betaalt die kosten dus niet. Als je het contact center belt, krijg je het antwoord dat ze hier niets aan kunnen doen. Alle respect voor die personen, want zij zijn maar de boodschapper natuurlijk, maar naar Proximus toe stel ik mij serieuze vragen bij de klantenservice. Op zoek dan maar naar een andere provider.. Helaas..
Ik zie hier inderdaad staan dat het € 48,76 kost

*

https://www.proximus.be/nl/id_cb_pxcust/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/verhuizen-of-bouwen/klant-en-u-verhuist.html
Martin,

uw link was voor zelfstandigen.

Dit is de link voor particulieren:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_move/particulieren/discover/verhuizen-of-bouwen/proximus-klant-verhuist.html



Standaardkost is 59 EUR.



Groeten,

Wim
Maar dat is toch niet logisch dat je als jarenlange trouwe klant moet betalen? Zeker als er in de nieuwe woning reeds Proximus 'ligt' van de vorige bewoner. Een nieuwe klant hoeft deze kosten niet te betalen.

En daarenboven hoor ik van andere mensen die verhuisd zijn dat ze niets hebben moeten betalen.
En daarenboven hoor ik van andere mensen die verhuisd zijn dat ze niets hebben moeten betalen.

Anke,

onze klantendienst kan natuurlijk altijd een 'commerciële geste' doen.

Best is contact opnemen met de klantendienst via 0800 22 800 of een privéberichtje hier via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Mvg,
Wel Wim, ik belde zonet terug met de klantendienst en de vriendelijke man aan de telefoon sprak inderdaad van een mogelijke 'commerciële geste'. Hij heeft deze aangevraagd en nu hoop ik natuurlijk dat dit in orde komt.

Bedankt voor je snelle reacties in ieder geval!
Martin,

uw link was voor zelfstandigen.

Dit is de link voor particulieren:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_move/particulieren/discover/verhuizen-of-bouwen/proximus-klant-verhuist.html



Standaardkost is 59 EUR.



Groeten,

Wim


sorry voor de vergissing.



Ik moet daar inderdaad goed op letten als ik in de browser proximus.be invoer gaat die dikwijls naar business pagina's zelf na wissen van history en cookies.

Reageer