Skip to main content
Hoe kan ik men vast toestel vervangen . Ik betaal hier huurgeld voor maar weet niet of ik het oude defecte toestel gewoon kan omruilen. En waar kan ik dit dan doen?
hier staan de regels voor het omruilen van toestellen, kijk eens of je daar je weg vindt

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html



anders een privébericht aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



of ook nog via Helpdesk op gratis nummer 0800 22 800



Volgen mij kan je het ook via een proximus center omruilen maar ben niet zeker!

https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/webshop/vind-een-proximus-center.html?v1=shorturl&v6=pos

Maar dit document is waarschijnlijk verouderd:

https://www.belgacom.be/assets/content/pdf/custom/general_conditions/gc_telephone_rent_nl.pdf
Bijkomende info:

https://www.proximus.be/dam/jcr:705839b7-9dc9-4b5a-8a99-d0d7a4cbdfa8/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/gc_telephone_rent_nl~2017-05-31-17-03-05~cache.pdf

hier lees ik:

4.3. De klant mag het defecte enkelvoudige telefoontoestel terugbrengen naar een Proximus verkooppunt in zijn oorspronkelijke verpakking of in een andere verpakking die een gelijkaardig.

4.4. bescherming biedt, indien dit toestel door zijn bestemming niet onroerend is geworden. Naar gelang van de aard van het defect wordt het toestel ter plaatse hersteld of omgewisseld

Reageer