Vandaag ging TV geleverd worden, alleen kwamen ze tot nu nog niet opdagen
Tussen 1u en 18u moest er zeker iemand thuis zijn om de smart tv te ontvangen. Het is nu 20u, heb speciaal een halve dag thuis gevraagd zodat er iemand zou zijn. Dit is not done IMO, wat nu?
Dag Grifter,
Je kan best klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team. (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Alvast de excuses
Mvg,
Koen
Je kan best klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team. (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Alvast de excuses
Mvg,
Koen
Lol, daarnet gewoon sms, dezelfde als de twee andere maar dan dat ze vandaag komen tussen 13u en 18u...
Soit, ben benieuwd. Nu nog mijn netflix code
Soit, ben benieuwd. Nu nog mijn netflix code
Nog altijd niks gehoord, man wat een triestige service....
Trouwens ook nog geen Netflix code ontvangen....
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.