Goedenmorgen,
Vandaag ga ik bellen voor het vervelende internet maar,die vervelende vragen.
Heb je de decoder er al uit getrokken en opnieuw opgestart. Of om gewisseld terwijl je dit allemaal al eerst zelf uitprobeerd. Dat ze iemand langs sturen. Want het dikwijls als je belt dat je internet wel snel vliegt.
Voor de tablet in de winkel en vertelde de vriendelijke verkoper van het probleem. Hij zei gewoon bellen maar je hebt er van die mensen bij die denken dat je dom bent.
Dat houd mij gewoon even tegen om te bellen. Dan denk ik waarom vliegt ie de ene keer en dan andere keer is het een slak. Maar wij hebben de laatste tijd meer slakken internet.
Ooit denk ik was ik maar bij het oude gebleven. Daar hadden wij in het begin ook problemen mee ,maar later helemaal niet meer.
Wat vind hij ervan ?
Bladzijde 1 / 1
kan je eens posten wat er staat op je webinterface van je bgc bbox modem. Surf hiervoor naar:
deze gegevens eens kopieren en hier plakken / posten als het kan.
- dan klikken op advanced settings
- dan klikken op statistics
deze gegevens eens kopieren en hier plakken / posten als het kan.
beste
u schrijft " was ik maar bij het oude gebleven" Wil dit zeggen dat u van ADSL naar VDSL2 bent gegaan. Indien dit zo is en uw internet is traag is dit vermoedelijk te wijten aan een niet correct uitgezvoerde installatie - gelieve dan het meegeleverde stappenplan te overlopen en waar nodig aan te passen. Anders bellen 0800/22700
muisje
u schrijft " was ik maar bij het oude gebleven" Wil dit zeggen dat u van ADSL naar VDSL2 bent gegaan. Indien dit zo is en uw internet is traag is dit vermoedelijk te wijten aan een niet correct uitgezvoerde installatie - gelieve dan het meegeleverde stappenplan te overlopen en waar nodig aan te passen. Anders bellen 0800/22700
muisje
Ja als je eerst tevreden was over je internet. Wij waren bij een andere provider.
En als je omschakeld wil je ook dat het werkt. Er is hier een monteur geweest. Dus die man zal het toch wel goed hebben gedaan.
mvg frwi
En als je omschakeld wil je ook dat het werkt. Er is hier een monteur geweest. Dus die man zal het toch wel goed hebben gedaan.
mvg frwi
Beste frwi,
als je onze technische dienst contacteert, stelt men u inderdaad verschillende vragen. Maar het is zo dat deze vragen in heel veel gevallen leiden tot een oplossing. Dus dit kan misschien even vervelend zijn, maar dit is echt om zo direct mogelijk tot een oplossing te komen.
Indien u onze technische dienst nog niet heeft gecontacteerd, mag u mij via een privé-mailbericht even uw Belgacom lijnnummer doorsturen. Zo kunnen wij uw lijn volledig uittesten.
Mvg
Eva van Belgacom
als je onze technische dienst contacteert, stelt men u inderdaad verschillende vragen. Maar het is zo dat deze vragen in heel veel gevallen leiden tot een oplossing. Dus dit kan misschien even vervelend zijn, maar dit is echt om zo direct mogelijk tot een oplossing te komen.
Indien u onze technische dienst nog niet heeft gecontacteerd, mag u mij via een privé-mailbericht even uw Belgacom lijnnummer doorsturen. Zo kunnen wij uw lijn volledig uittesten.
Mvg
Eva van Belgacom
frwi,
ok, je vind die vragen vervelend MAAR...
Ik heb ook op een helpdesk gewerkt, en die vragen zijn noodzakelijk.
Het zou de eerste keer niet zijn dat ze die vragen overslaan op vraag van de klant en dat bijv. achteraf blijkt dat de telefoonstekker niet goed instak of (zelf meegemaakt): een IT'er die belt en begint te vloeken dat het internet van de firma niet gaat...
Toen ik hem gewoon al de vraag stelde of de stekker instak vervloekte hij me, ik heb dan, om de vrede te bewaren, gewoon gevraagd welke lampjes die branden op de modem...
Zijn antwoord: "GEEN".... als je weet dat op de modems/routers er een lampje is dat de "power" aangeeft weet je al genoeg dat hij dat vervloeken niet echt had moeten doen.
Die mensen doen gewoon hun werk, volgens een hun opgelegd script, om alle mogelijkheden voor het falen uit te sluiten.
Ze hoeven maar 1 ding over te slaan in die lijst en net dat ene ding is dan vaak genoeg de oorzaak van het probleem
mvg,
Kris
ok, je vind die vragen vervelend MAAR...
Ik heb ook op een helpdesk gewerkt, en die vragen zijn noodzakelijk.
Het zou de eerste keer niet zijn dat ze die vragen overslaan op vraag van de klant en dat bijv. achteraf blijkt dat de telefoonstekker niet goed instak of (zelf meegemaakt): een IT'er die belt en begint te vloeken dat het internet van de firma niet gaat...
Toen ik hem gewoon al de vraag stelde of de stekker instak vervloekte hij me, ik heb dan, om de vrede te bewaren, gewoon gevraagd welke lampjes die branden op de modem...
Zijn antwoord: "GEEN".... als je weet dat op de modems/routers er een lampje is dat de "power" aangeeft weet je al genoeg dat hij dat vervloeken niet echt had moeten doen.
Die mensen doen gewoon hun werk, volgens een hun opgelegd script, om alle mogelijkheden voor het falen uit te sluiten.
Ze hoeven maar 1 ding over te slaan in die lijst en net dat ene ding is dan vaak genoeg de oorzaak van het probleem
mvg,
Kris
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.