Vanaf 16 april geniet u hier als Internet Favorite-klant automatisch én zonder meerprijs van

  • 28 April 2012
  • 3 reacties
  • 565 Bekeken

  • Apprentice
  • 7 reacties
Ik kreeg onlangs een mail van belgacom ivm belgacom internet overal. Ik zou dan gratis onderweg kunnen surfen met het volume van 250 MB per maand dat voortaan is inbegrepen in mijn abonnement. Nu als ik dit check op Belgacom Hello! app, is alleen mijn 250 mb vermeld die ik al heb in mijn abonnement ( waarvoor ik betaal) , volgens een medewerker van belgacom zou ik vanaf nu mijn 250 mb en 250 mb die nu gratis is bijgevoegd ter beschikking hebben.

Waarom is dat niet te zien op mijn hello! app en waarom krijg ik een sms van jullie dat mijn volume van de maand op is en dat ik vanaf nu zal moeten betalen?

Ik probeer jullie klantendienst te bereiken, maar ben al 20 min aan het wachten.

Zou het moegelijk zijn om mij dringend een antwoord te geven.



Mvg

3 reacties

volume wordt enkel automatisch toegevoegd indien u een belgacom mobile abonnement heeft OF wanneer u een GSM abonnement in een pack met fix-internet toevoegt is het inbegrepen mobile ook bruikbaar op de bestaande VOICE sim kaart van uw GSM

in de andere gevallen moet u een aparte data only sim aanvragen om dat volume te verbruiken

meer info op http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_myinternet.page (zie faq)

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Blijkbaar moet je dat eerst laten activeren door te bellen met de klantendienst of in een BCC. Maar laat je niks aansmeren ! Ik was deze week in een BCC en daar beweerde men dat men dat maar kon activeren door naar een nieuw pack over te stappen, wat manifest onjuist is. Het zal nog wel even duren voor iedereen van de helpdesk en de BCC juist weten hoe het systeem in mekaar zit. Ik heb het gewoon geweigerd omdat de nieuwe packs ongunstig zijn voor het TV-gedeelte in meet Comfortpack (TV Favorite en Intense vallen weg en dus ook de gratis 10,80€ boeketten en de gratis credits: voor 10,80€ incl. boeketten kan je enkel opteren in het Maxipack), maar nu is mijn extra volume dus nog steeds niet geactiveerd (100MB in mijn geval met Comfort)....
Als ik het goed begrijp moet je een data simkaart aanvragen om van de 250mb te kunnen genieten... (wat ik zeker niet van plan ben als ik die dan telkens moet veranderen als ik mijn telefoon wil gebruiken!)

Ik had een internet on gsm start abbonementje, maar dat stond niet meer geactiveerd op mijn e-services met de overschakeling van mijn favorite naar internet overal maxi abonnement.

Toen ik op 1 mei plots geen 3G verbinding meer kon maken ben ik gaan kijken naar mijn opties van mijn mobile e-services en daar vond ik 'mijn overal internet voordeel' waar ik op bestel kon drukken,

daar had ik bij 'mijn opties' verschillende mogelijkheden als internet on gsm start... ik heb echter de gratis access time besteld (Referentienr: ECA938146), waarvan ik nu denk dat het een vergissing moet zijn... op hello heb ik nog steeds mijn startvolume van 50mb... en ik kan ook terug verbinding maken. Op e-services heb ik geen startvolume abbonement (al niet meer zichtbaar sinds overschakeling internet favorite naar overal)

Ik dacht dat de nieuwe e-services site veel eenvoudiger en overzichtelijker was geworden maar moet mijn mening herzien...

Moet ik mijn bestelling annuleren? Het is mij compleet onduidelijk waarop ik geabboneerd ben op dit moment en wat mijn opties zijn...

Reageer