Vraag

Van vraag over factuur naar aansmeren van ander pakket

  • 5 December 2017
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Bij een recente factuur kregen we een veel hogere bedrag (bijna dubbel zo veel) voorgeschoteld dan de andere maanden. Bleek dat er op een bepaald GSM nr veel data verbruikt werd. Bij het opzoeken naar een detail overzicht kregen van juist dat nummer geen detail. Van de andere nummers, die geen hoger dan normaal verbruik toonden, konden we het detail wel zien.
Toen we naar Proximus belden om meer informatie kregen we eerst te horen dat ze geen detail konden geven want dat behoorde tot de privésfeer. Raar, want het is ons eigen nummer. Na een tijdje toch wat meer detail gekregen en bleek dat er op oa nachtelijke tijdstippen data was verbruikt? Raar want dan lag de telefoon thuis en was ie met WiFi verbonden. Eveneens aanrekening voor Roaming! Was dat niet afgeschaft?
Uiteindelijk gingen ze de detailstaat opsturen. Na meer dan een week komt die dan in de bus, staat de detail van die nummer daar niet in. Daar waren we dus niets mee en bovendien zou de betalingstermijn van deze factuur vervallen.
Nog maar eens gebeld. Ah, ze gingen kijken wat ze konden doen en gingen terugbellen. Op het uiten van de bezorgdheid en vragen wat met de betalingstermijn kwam geen antwoord. Wel werd er vlotjes overgeschakeld naar het commerciële 'talent' van de medewerker, want die moest eerst nog eens aandringen dat we moesten overschakelden op een ander abonnement, voor maar 'een paar centjes meer' per maand???!!! Wij wilden niet direct bevestigen en met de vraag om hieromtrent iets per mail op te sturen zodat we het eens rustig konden bekijken kregen we het antwoord dat dat niet kon!?
De dag daarna kregen we verbaasd telefoon van Proximus. Wij dachten dus dat het over onze vraag zou gaan ivm de abnormale hoge factuur, maar nee, het was met de vraag of ze nu dan toch wel het nieuwe abonnement konden activeren!!!
Complete kafka en surrealistische ervaring. Het heeft ons wel geholpen om eens te kijken naar de andere mogelijkheden op de markt en voor een paar centjes minder per maand gaan we het dus waarschijnlijk bij de concullega van Proximus proberen.
Buiten de hoge factuur nog eens belachelijk veel tijd verspeeld!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hoi Kris, graag even via privébericht je klantgegevens aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy

Reageer