Skip to main content
hallo,

op 1/7 ben ik een contract aangegaan van 12 maanden voor mobile internet comfort. Daarin werd uitdrukkelijk vermeld dat reeds na 1 maand het tariefplan gewijzigd kon worden. Ik kwam niet toe met mijn verbruik van 1 GB en heb het nu tijdelijk verhoogd naar favorite.

Ik heb mijn mobiel internet enkel nodig in juli en augustus, kan ik nadien dan terug overschakelen naar Daily?

Bij het afsluiten van het contract is me gezegd dat dit geen probleem is en ten alle tijde kan, de telefoniste vandaag die de upgrade uitvoerde, zei dat dit max. 3 keer per jaar kan.

Tot gisteren kon ik zelf mijn tariefplan wijzigen in de e-services, nu niet meer, nu staat er contacteer de klantendienst.

Het is toch echt zeker dat ik volgende maand kan downgraden naar een daily abo? De telefoniste adviseerde dit de 12e augustus te doen ivm facturatie.

mvg

eva414

downgraden kan meestal niet online... upgraden echterf wel.

Verder klopt volgens mij de info dat dit beperkt is tot 3x per jaar

bedankt voor uw reactie. Maar downgraden blijft toch mogelijk dan, ondanks het contract?

Ik moet zeggen dat ik mij de laatste dagen al enorm geergergd heb aan het gebrek aan transparantie van Proximus, nergens vind je duidelijk hun voorwaarden, de telefonisten zeggen allemaal iets anders, of kennen in veel geval hun producten niet! Ik heb al telefonistes gehad die mij doodleuk vragen om eens een andere keer terug te bellen omdat ze het niet wist, één die luidop zat te geeuwen en één die zei dat ze me niet kon helpen omdat haar computer plots kapot was gegaan (!) Niet erg professioneel vind ik.

Ik vind het ook moeilijk om mijn verbruik na te gaan: mijn verbruiksmeter in het Mobile Connect programmatje en het verbruik dat wordt weergegeven in my proximus is altijd verschillend. Als ik naar de klantendienst bel, zegt de ene dat ze mijn verbruik niet voor mij kunnen nakijken en de andere kan mij tot op de mb zeggen aan hoeveel ik zit Verstomd Verwarrend! Ik kijk al met angst uit naar mijn eerste factuur...

En het zou toch heel handig zijn moest proximus een klantendienst per email hebben :-)

Beste starsailor,

De meeste downgrades kunnen niet via de e-services, maar enkel via de klantendienst of een Belgacom Center. U kunt echter zonder problemen uw abonnement terug naar een mobile internet daily omschakelen. Tenzij u had ingetekend op een promo in combinatie met een usb stick waar een contract van bepaalde duur aan verbonden was. De klantendienst kan dit uiteraard voor u controleren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer