op 31/7/2017 ging ik over van pay and go naar Mobilus S full control. Restbelwaarde van pay and go was 13,08 €. 4 e-mails naar customer service en 5 telefoontjes later werd deze 13,08 € nog steeds niet verrekend ondanks meerdere beloftes van regularisatie....... Hoe kan de restbelwaarde verminderen als ik al 2 maanden een abonnement heb bij Proximus????
Bladzijde 1 / 1
Hallo Liliane,
Kan je mij via onderstaand link in een PB je klantenrekening enof je gsmnummer even doorsturen? Dan kijk ik even na voor je.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679,
Groetjes,
Aziz
Kan je mij via onderstaand link in een PB je klantenrekening enof je gsmnummer even doorsturen? Dan kijk ik even na voor je.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679,
Groetjes,
Aziz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.