Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!?
Bladzijde 1 / 1
Nog geen reactie van proximus!!!!!
al een online aanvraag ingediend ?
Dag veerle123,
Vooreerst sorry voor de late reactie.
Kan je ons via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.
Groetjes,
Jos
Vooreerst sorry voor de late reactie.
Kan je ons via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.