Van P&G Together naar P&G Connect

  • 12 February 2014
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken


Hi


Sinds kort heb ik een Samsung Galaxy 2 Smartphone en wil ik graag internetverbinding buiten mijn WIFI om.


En dit zonder een abonnement te hebben. Ik verkies Proximus omdat dit GSM netwerk naar mijn mening de beste dekking heeft.


Mijn huidige P&G is P&G Together en voor mij lijkt P&G Connect 20 de beste keuze.


Mijn vraag, ben je verplicht je P&G Connect pre-pay kaart maandelijks automatisch te herladen of kan ik dit manueel doen met een minimum van 5 euro per maand om toch die 2 GB data volume te hebben?


Dit omdat ik zeer weinig mobiel bel en SMS (+/- 50 euro voor 6 maanden).


Ben daarvoor geweest naar hoofd Belgacom/Proximus winkel in Oostende maar jonge dame kon mij geen info geven omdat zij dat niet verkopen?


Raar dat iemand die werkt bij Belgacom/Proximus geen info kan geven over eigen producten.


Enigste wat uit haar mond komt is dat je zelf moet doen of opzoeken op het internet.


Als je alles zelf moet opzoeken en doen op internet, kan je dan alle Belgacom winkels sluiten en dus minder loonlast en kan je goedkopere producten aan klanten geven.


2 de Belgacom winkel in Oostende en jonge heer daar ontwijkt mijn vraag en wil me direct een triple pack aansmeren met vaste telefonie, internet en digitale TV. Alle andere aanbieders zijn slecht, uitgenomen wat hij verkoopt. Beweerde dat Telenet zelfs trager is dan Belgacom ADSL, wat een flagrante leugen is. Idem voor digitale TV van Telenet en Belgacom waar dit bij Telenet je internet snelheid niet vertraagd zoals bij ADSL (VDSL is nog niet overal beschikbaar).


Conclusie, je ben pas welkom in Belgacom winkel als je iets besteld waarop verkoper/verkoopster commissie op heeft.


Ben al bang om te bellen naar helpdesk van Belgacom, weer minuten wachten totd at er iemand wilt opnemen en dan terug zo'n poppemie die verschil amper kent tussen een broodrooster en een ADSL modem.


Wil niet Belgacom flamen, want bij andere providers is het al niet beter gesteld.


2de vraag, mijn ouders hebben beide een Proximus abonnement en zouden graag overschakelen naar een P&G prepaid kaartje.


Welke is de beste keus, ze bellen en sms'en zeer weinig (+/- 10 euro per maand maximum).


Dus een P&G kaartje voor enkel te bellen en paar SMs'en te sturen en lieft zonder automatische oplading.





Mvg


Dimitri

2 reacties

Beste, bij elke pay&go Connect herlaadbeurt van minstens 20 euro ontvangt u de herlaadbonus, bij een herlaadbeurt van minder dan 20 euro ontvangt u deze herlaadbonus niet. U bent niet verplicht om automatisch te herladen noch om binnen de 31 dagen te herladen.
Wat betreft uw tweede vraag, wellicht is een pay&go easy kaartje geschikt voor uw ouders. U kunt dan herladen vanaf 5 euro, bij herladingen vanaf 10 euro binnen de 31 dagen na de laatste herlaadbeurt krijgt u een herlaadbonus. Voor meer informatie verwijs ik u naar de website:
http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-...
Met vriendelijke groeten, Eva
Beste, de nationale voordelen blijven 31 dagen geldig, zelfs u in de
tussentijd een herlading doet voor minder dan € 20. De pay&go together formule wordt niet meer actief aangeboden, u betaalt in deze formule 85 cent per MB. Eva

Reageer