Skip to main content
Ik heb reeds een week geleden een aanvraag gedaan om over te schakelen naar Tuttimus en ik krijg steeds de melding dat ik 24 uur moet wachten en dat ze een case zullen aanmaken. Een oplossing komt er niet.

Ik wil graag kunnen gebruik maken van mijn aangevraagde vaste lijn en zou graag mijn aangevraagde 4k tv ontvangen. Nog mensen met hetzelfde probleem?
Ik volledige installatie tuttimus.

Eerst 2 aanvragen gekregen op hetzelfde adres.

Ok nog is bellen 1 geschrapt

Dan zouden ze 29 nov langskomen voor installatie.

3 personen bevestigde dit aan de telefoon.

Vandaag gebeld sorry meneer

Heeft u geen doe het zelf installatie gevraagd.

Sorry nee het ging geregeld worden door technieker.

Andere diensten vorige provider opgezegd in de veronderstelling dat 29 nov morgen dus iemand ging langskomen (ook verlof genomen)

Om tot de conclusie te komen dat de aanvraag nog in verwerking is.

Ze gaan me voor woensdag opnieuw contacteren.

En gingen het met spoed behandelen haha,

Ben benieuwd.

Of ik kan weer uren aan de lijn hangen voor er iemand beschikbaar is .

Nog nooit meegemaakt!!
Nog steeds geen enkele reactie van proximus! Ik vind deze behandeling zeer spijtig.
Dag jasperc,



Bezorg je mij klantgegevens voor nazicht?

Privébericht sturen

Groetjes,



HeidiE
We zijn nu een maand verder en het is bij ons nog niet in orde. Je krijgt altijd maar loze beloften.
Hallo Ann_081,



Kan ik u misschien helpen?



Met vriendelijke groeten,



Joël

Reageer