Skip to main content
Gisteren pack laten omzetten. Maar het is dus niet in orde. Dingen die gezegd zijn aan telefoon zijn niet gebeurd en er zitten fouten in tuttimus packet. Ten eerste ik heb geen tv-bundel gekregen terwijl er wel degelijk aan telefoon entertainment gezegd is. Plus de korting van mijn werkgever staat ook niet op het wijzingsformulier. Ten tweede heb ik ook aan telefoon gezegd dat we hier niet zo een denderende gsm ontvangst hebben. Geen probleem we gaan onze dienst met jou contact op laten nemen om een afspraak te maken en langs te komen om te checken en als bvb het beton te dik is (dat zijn dus haar woorden aan de telefoon) krijg je van ons een versterker allemaal op onze kosten. Wat raad je geen telefoon gekregen of niks. Is trouwens al 2de keer dat ze ons dat beloofde. 1ste keer belde ze wel en kreeg me als antwoord is onze dienst en probleem niet goeiedag nog verder en telefoon neer.
Beste jurgen_044,



Bezorg je ons in een privébericht klantgegevens voor nazicht?



Groetjes,



HeidiE

Reageer