Skip to main content
Beste,

Mijn vriendin had gisteren een nieuwe GSM gekocht. Haar vorige sim kaart was nano dus gisteren om 5 uur zijn we deze gaan wisselen voor een micro. De man die ons geholpen heeft zei dat dit 2 uur ging duren voor deze actief was. Maar tot op heden nog altijd noodoproep staan. Hoe kan dit? Misschien door het weekend of?
mss best de gsm eens heropstarten en anders eens bellen naar 6000 of +32 475 15 60 00 gratis

ook kan je bellen naar 0800 22 800

Technische vragen:

Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)

Verloren of gestolen gsm:

We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

Alle andere vragen:

Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Proximus Contacteren
Activatie gebeurt bijna ogenblikkelijk en duurt normaal geen 2 uur (onlangs ook zo een andere SIM-kaart geplaatst bij het vervangen van een GSM-toestel).

Ik zou de SIM kaart eens uit het toestel halen en opnieuw erin plaatsen. Kaartje moet heel precies op zijn plaats zitten en mag zeker nergens knellen.

Overigens gelden de tips die Els je gaf nog steeds !

Reageer