van Juni tot en met minstens eind November geen digitaal meer??

  • 9 May 2012
  • 0 reacties
  • 186 Bekeken

Ik woon in Genk te Kolderbos en ik huur van Nieuw Dak een sociale verhuurbureau en die zijn al hun appartementen aan het renoveren

Ze hebben twee volledige blokken appartementen leeggemaakt en daar moeten dan de gezinnen inwonen zolang hun appartement gerenoveerd word en nu komt mijn blok aan beurt ..... Gisteren hadden we een bijeenkomst voor de eerste keer waar ze ons meedeelden wat gebeuren gaat en wat allemaal gedaan moet worden,Nieuw Dak heeft voorzien voor internet en kabeltv maar wie digitaal tv van Telenet of Belgacom heeft heeft dikke pech zoals ze zeiden want digitaal tv moeten we zelf maar laten omzetten en telenet en Belgacom vragen daar geld voor en niet een beetje lieten ze ons weten kon veel oplopen doordat we twee maal moeten verhuisen ,eerst na daar en dan weer terugkeren ! Ik ben er ondersteboven van en mijn vraag aan belgacom is hoe zit het,is het waar dat de digitaal alleen in mijn huidige woning kan krijgen want ik moet hier weg over een maand tot en met minimum eind November 2012 maar heb al geweten dat sommige mensen zelfs 9maanden in de wisselblok zoals nieuw dak dat noemt moesten wonen en ik volg zoveel op Syfy en kijk meeste Syfy of 13street of anymal planet en zelfs heb ik een volle band vol opnames die ik nog moet zien omdat momenteel druk heb met alles inpakken in huis en ik weinig kijken kan

Vroeger had iedereen kabeltv en video maar door al 2 a 3j digitaal tv heb ik de video ondertussen gaan wegdoen want lag er maar en werd helemaal niet meer gebruikt dus als digitaal nu niet meer krijgen kan en ik moet me behelpen met kabeltv kan ik niet eens meer opnemen als ik op 2BE eens een film wil zien en niet op moment kan zien want heb niet eens een video,ik had mijn decoder van belgacom en daar lukte alles goed mee dus had geen video nodig

Ik wil nu vragen kan digitaal tv echt niet omgezet worden naar de nieuwe tijdelijke adres waar ik zeker 6maand ga zitten en wie weet nog langer ????

Het zou te gek zijn moest ik gewoon digitaal van midden juni tot eind november a december in de tijdelijke flat ontvangen en dat erna gewoon terug in mijn vast adres terug digitaal kan zien

Kan iemand me hierover aub inlichten


0 reacties

Geen reactie

Reageer