Skip to main content
hallo

men klantnummer is 620002974

al van 29/08 ben ik aan het wachten op jullie technieker om alles hier in orde te brengen wat betreft tv en internet ik wordt echter aan de telefoon van het kastje naar de muur gestuurd met de meest bizarre reden's 1 er was zogezegd fraude gepleegd op dit adres maar dat kan niet want is een nieuwbouw dat hier 14jaar staat en altijd telenet geweest

2 dan wisten jullie zogezegd niet welke technieker jullie moesten sturen

3 nu is het dossier in behandeling bij volgens jullie een niet te contacteren dienst

Met men gsms overgaan was geen probleem waarom moet het zolang duren voor internet en tv

Heb ooit eens een tweet van een stand up comedian gelezen ivbm proximus problemen 1u nadien opgelost maar jij wij zijn werk mensen en geen bv's

zit momenteel bij telenet met tv en internet gsm bij jullie dus niets in pakket weet jullie hoeveel schade dat betekent op einde maand
haha antwoord proximus

al 5x zo een antwoord gehad via telefoon en dan vraag ik kan ik de achterliggende dienst bereiken antwoord proximus nee da kunnen we zelf niet raar e zitten die op zoveel lichtjaren van hier dan

Reageer