hallo
men klantnummer is 620002974
al van 29/08 ben ik aan het wachten op jullie technieker om alles hier in orde te brengen wat betreft tv en internet ik wordt echter aan de telefoon van het kastje naar de muur gestuurd met de meest bizarre reden's 1 er was zogezegd fraude gepleegd op dit adres maar dat kan niet want is een nieuwbouw dat hier 14jaar staat en altijd telenet geweest
2 dan wisten jullie zogezegd niet welke technieker jullie moesten sturen
3 nu is het dossier in behandeling bij volgens jullie een niet te contacteren dienst
Met men gsms overgaan was geen probleem waarom moet het zolang duren voor internet en tv
Heb ooit eens een tweet van een stand up comedian gelezen ivbm proximus problemen 1u nadien opgelost maar jij wij zijn werk mensen en geen bv's
zit momenteel bij telenet met tv en internet gsm bij jullie dus niets in pakket weet jullie hoeveel schade dat betekent op einde maand
Bladzijde 1 / 1
haha antwoord proximus
al 5x zo een antwoord gehad via telefoon en dan vraag ik kan ik de achterliggende dienst bereiken antwoord proximus nee da kunnen we zelf niet raar e zitten die op zoveel lichtjaren van hier dan
al 5x zo een antwoord gehad via telefoon en dan vraag ik kan ik de achterliggende dienst bereiken antwoord proximus nee da kunnen we zelf niet raar e zitten die op zoveel lichtjaren van hier dan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.