Skip to main content
Ik heb al eventjes zitten rondneuzen hier op het forum en op de website van BGC, maar vind niet meteen een éénduidig antwoord op mijn vraag...

Ik had al jaren een Internet Favorite abonnement en sinds kort dus nu een Internet Overal Maxi abonnement (zonder vaste lijn), dus enkel een internetabonnement en niet een of andere pack. Omdat ik erover denk om binnenkort ook voor mijn mobiele telefonie naar BGC/Proximus over te stappen, leek het Pack Maxi mij wel interessant.

Kan ik mijn bestaand Internet-abonnement in zo'n Pack stoppen en vervolgens combineren met een gsm-abonnement (Mobile Comfort 15 of Gen. MTV 15) en welke voorwaarden (o.a. 1GB via 3G) en/of promo (tablet of Deezer) zijn voor mij van toepassing? Ik ben namelijk geen nieuwe Internet-klant maar wel een nieuwe gsm-klant... En ik weet niet of het relevant is maar ik vermeld er voor alle zekerheid toch maar even bij dat mijn Internet-abonnement door mijn werkgever betaald wordt, maar op mijn naam staat. Het gedeelte mobiele telefonie is volledig voor mijn eigen rekening.

Beste

bij derde betaler - uw werkgever - is dit niet mogelijk

muisje

Ja, ik kom hier toevallig net op uit...

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/packs/ons-pack-aanbod/pack-korting/a_id/13513/c/1284,1631,1632,1700

Al is dit toch wel dubbelzinnig want het abonnement staat wel degelijk op mijn naam... Daarnaast betaalt mijn werkgever, voor zover ik weet, het normale tarief dat ikzelf ook zou betalen. Misschien moet ik dan toch maar eens vragen of ik de factuur niet zelf kan betalen en vervolgens een onkostennota indienen...

Net een oude factuur bekeken en daarop staat inderdaad dat mijn werkgever titularis is geworden van mijn Internet-abonnement omdat de betaling door hem gebeurt.

Dat was mij eerder nog niet opgevallen Schamen

Indertijd is mij dat ook niet expliciet meegedeeld, enkel dat de facturatie via de werkgever zou gebeuren... Ik herinner mij ook niet dat ik daar papieren voor zou getekend hebben, maar dat is ondertussen ook al om en bij de 10 jaar geleden. Dat van die onkostennota ga ik toch eens verder uitzoeken :-)

Beste Caterpillar,

De info van muisje is correct. Als u het mobile abonnement in een pack wilt integreren dan moet dit op uw naam staan.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Dat is het 'em juist, volgens e-services staat het internet-abonnement toch op mijn naam? Ik heb daar tot hiertoe nog geen verwijzing naar mijn werkgever kunnen vinden... Het gsm-abonnement zou sowieso op mijn naam komen.

Ik had ondertussen al begrepen dat de uitleg van muisje inderdaad juist was... Al begrijp ik nog steeds niet waarom het een verschil uitmaakt wie uiteindelijk de factuur van een internet-abonnement betaalt, de gebruiker of zijn werkgever, want het betaalde bedrag is in beide gevallen hetzelfde. Maar het is zoals het is, zeker?

Soit, Pack Maxi leek me interessant, maar vermits ik mijn internet-abonnement toch niet in dit pack kan inbrengen is er momenteel ook geen reden om met mijn gsm-abonnement over te stappen naar BGC/Proximus.

Reageer