van clasic+ overstapen naar comfort tv

  • 14 August 2011
  • 6 reacties
  • 613 Bekeken

  • Rising star
  • 10 reacties
ik heb 3 jaar geleden een pack gekocht met internet + telefonie + clasic+ tv, maar ik wil graag comfort tv. nu mijn vraag is , ik ga in mijn e service de optie's veranderen van clasic+ naar comfort, mag ik het wel veranderen of is dat een breuk van de pack ? Schamen


alvast bedankt !Lachen

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Wat bedoel je met Classic TV ? TV Comfort is de standaard (instap)optie tegenwoordig. Misschien heeft Classic TV ooit bestaan bij de start van Belgacom TV ? dan allicht zonder de pauze-en opnamefunctie ? Als je dat van vroeger had, zal de overschakeling naar Comfort enkel als gevolg hebben dat je Packcontract terug voor een jaar ingaat.

Kijk hier voor de packopties:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=pack_tel_int_tv

Upgraden kost niets. Downgraden 6,20€ administratiekosten.
heel erg bedankt voor je reactie. heeft me veel geholpenKnipogen
als m'n geheugen me niet in de steek laat was er eerst "classic +" aan €9,95 en is daar later de optie "comfort view" bijgekomen

die zitten nu samen in "belgacom tv comfort"

upgraden zou geen probleem mogen zijn zoals sinjoor71 reeds schreef, 't zal wel nieuw jaarcontract zijn


mvbg
Classic + kostte inderdaad 9,95 en comfort kostte 12,5, maar dan kreeg je opname en pauzefunctie erbij.

@Ufuk, best toch eens klantendienst bellen 080022800, die kunnen nazien of jij nog altijd op classic+ staat en dat eventueel aanpassen.
Reputatie 7
Badge +1
Ze zijn trouwnes altijd blij als ze van oudere contractformules afgeraken.
Dag ufuk,

Via onze klantendienst (0800 22 800) kunt deze wijziging aanvragen.

Er zijn inderdaad geen extra activatiekosten, maar er start wel een nieuw jaarcontract.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer