Aangezien wij voor 1 jaar naar Canada verhuisd zijn 2 weken geleden, hebben mijn echtgenoot en ik in een Proximus centrum te Brasschaat onze GSM-abo's laten omzetten naar de Pay&Go formule. Mijn echtgenoot heeft 2 weken geleden succes de omschakeling gemaakt. Op de dag van ons vertrek heb ik (nog op Belgisch grondgebied) via de herlaadcode voor 50 EUR proberen herladen. Dit lukte echter niet. Nu op Canadees grondgebied kan ik niet herladen met de code en ook niet via de online toepassing. Mijn gsm geeft geen netwerk aan en op het scherm staat 'Geen service'. Ik kan dus niet meer bellen of gebeld worden. Ik vrees nu zelfs dat mijn gsm nr. werd stopgezet.
Hoe kan ik dit oplossen? Opdat ik nu toch mijn nummer behoudt en Pay&Go klant wordt, en bij terugkeer volgende zomer mijn abo opnieuw kan hervatten?
Alvast bedankt voor het advies.
Beste antwoord door Elma
Bekijk origineel