Op 22/02/2011 ( na 3x nutteloos verlof te hebben genomen voor afspraken die niet nageleefd werden!) tekende ik eindelijk voor een promotie van de maand: Telephony classic - internet comfort en TV-comfort voor een totaal bedrag van 52,92 Euro/maand. Half OKTOBER werd de verbinding eindelijk uitgevoerd maar tot mijn grote verbazing werd gezegd dat TV in onze streek niet beschikbaar was. De verkoper heeft daar in februari niets van gezegd uiteraard. Resultaat, ik betaal nu maandelijks het volle bedrag voor 2/3 van een product en ben dus nog steeds afhankelijk van een andere TV-leverancier die ik uiteraard moet bijbetalen, wat alles samen toch zeer duur uitkomt. Natuurlijk heb ik reeds geprobeerd om via "mijn e-services" een antwoord of verklaring daarop te verkrijgen, maar dit is een onmogelijk en mensonvriendelijk programma. Je kan dus geen rechtstreekse vraag stellen. Doe je het via een ander klanten e-mail adres, krijg je zo'n waardeloos automatisch bericht: gelieve uw vraag via e-services te formuleren. Ik dacht dat Belgacom nu iets klantvriendelijker was geworden dan 10 jaar geleden, droom maar rustig verder beste klanten. Ondertussen heb ik nog steeds geen passende oplossing voor mijn TV probleem. Wie heeft dit ook meegemaakt en is erin geslaagd om een oplossing te vinden. Dank voor de goede raad.
Bladzijde 1 / 1
't probleem zal zijn dat de vereiste technologie (vdsl2) nog niet aanwezig zal zijn op jouw adres. jouw internet zal ook nog wel via adsl gaan veronderstel ik.... er valt helaas niet meteen iets aan te doen, je kan vragen aan belgacom of ze in de planning zien staan wanneer vdsl2 mogelijk zou worden... ik zou in afwachting wel downgraden naar een pack telefoon & internet, want dan betaal je maar €43,87
't is natuurlijk geen aangename situatie voor jou... en belgacom zou er beter aan doen geen packs met tv meer aan te bieden waar ze nog geen tv kunnen aanbieden
mvg
't is natuurlijk geen aangename situatie voor jou... en belgacom zou er beter aan doen geen packs met tv meer aan te bieden waar ze nog geen tv kunnen aanbieden
mvg
Beste,
mijn topic Belgacom TV :
"Begin september heb ik me aangeboden in een Belgacom verkooppunt (Antwerpen Meir).
Daar heb ik een overeenkomst gesloten om Internet, Belgacom TV en een telefoonlijn aan te schaffen. De dienst van Belgacom TV was beschikbaar op 30/9/2011 stond er te lezen op de site. Eind september (28/9) kwam de installateur langs. Alles perfect, behalve TV omdat dat pas eind september de VDSL-lijn in orde zou zijn. Geen probleem, paar dagen zonder TV is ook niet zo erg.
Begin oktober werd de beschikbaarheid echter 31 oktober 2011.
Begin november werd de beschikbaarheid 30 november 2011.
Op 25 november heb ik naar de klantendienst gebeld, deze konden mij niet zeggen wanneer ik over Belgacom TV zou beschikken, dat kon nog lang duren was het enige antwoord dat ik kreeg.
Op 25 november heb ik dan een mailtje verstuurd en daarop kreeg ik een tegenbericht dat de klantendienst mij zo spoedig mogelijk ging contacteren.
Deze morgen (5/12/2001) stond er nog steeds op de site : niet beschikbaar beschikbaar vanaf 30/11/2011.
Van de klantendienst heb ik nog steeds geen nieuws. Spoedig is blijkbaar rekbaar begrip.
Nu zit ik wel al enkele maanden zonder TV, niet echt levensbedreigend, maar ik heb wel ingetekend op een Pack met gratis TV. Zonder TV had ik die overeenkomst niet gesloten, in feite een misleiden door Belgacom in verband met de datum van beschikbaarheid. Gratis TV is wel heel letterlijk geen TV."
Vandaag (7/12/2011) staat nog steeds dat TV niet beschikbaar is maar beschikbaar vanaf 30/11/2011.
Mijn abonnement bedraagt 62.46 euro.
Ik had beter eerst eens het forum gelezen, was ik er niet als een ezel ingelopen.
groetjes
mijn topic Belgacom TV :
"Begin september heb ik me aangeboden in een Belgacom verkooppunt (Antwerpen Meir).
Daar heb ik een overeenkomst gesloten om Internet, Belgacom TV en een telefoonlijn aan te schaffen. De dienst van Belgacom TV was beschikbaar op 30/9/2011 stond er te lezen op de site. Eind september (28/9) kwam de installateur langs. Alles perfect, behalve TV omdat dat pas eind september de VDSL-lijn in orde zou zijn. Geen probleem, paar dagen zonder TV is ook niet zo erg.
Begin oktober werd de beschikbaarheid echter 31 oktober 2011.
Begin november werd de beschikbaarheid 30 november 2011.
Op 25 november heb ik naar de klantendienst gebeld, deze konden mij niet zeggen wanneer ik over Belgacom TV zou beschikken, dat kon nog lang duren was het enige antwoord dat ik kreeg.
Op 25 november heb ik dan een mailtje verstuurd en daarop kreeg ik een tegenbericht dat de klantendienst mij zo spoedig mogelijk ging contacteren.
Deze morgen (5/12/2001) stond er nog steeds op de site : niet beschikbaar beschikbaar vanaf 30/11/2011.
Van de klantendienst heb ik nog steeds geen nieuws. Spoedig is blijkbaar rekbaar begrip.
Nu zit ik wel al enkele maanden zonder TV, niet echt levensbedreigend, maar ik heb wel ingetekend op een Pack met gratis TV. Zonder TV had ik die overeenkomst niet gesloten, in feite een misleiden door Belgacom in verband met de datum van beschikbaarheid. Gratis TV is wel heel letterlijk geen TV."
Vandaag (7/12/2011) staat nog steeds dat TV niet beschikbaar is maar beschikbaar vanaf 30/11/2011.
Mijn abonnement bedraagt 62.46 euro.
Ik had beter eerst eens het forum gelezen, was ik er niet als een ezel ingelopen.
groetjes
beste bertus
wat je in afwachting van de beschikbaarheid van tv al zeker kan doen is downgraden van een pack internet/tv/telefoon naar internet/telefoon, dan betaal je maar €54,31.
dit gezegd zijnde, een favorite internet abo is wellicht ook zinloos voor jou aangezien je nog op adsl zit... dat kun je in afwachting ook al downgraden naar comfort evt. met de optie onbeperkt erbij
mvg
wat je in afwachting van de beschikbaarheid van tv al zeker kan doen is downgraden van een pack internet/tv/telefoon naar internet/telefoon, dan betaal je maar €54,31.
dit gezegd zijnde, een favorite internet abo is wellicht ook zinloos voor jou aangezien je nog op adsl zit... dat kun je in afwachting ook al downgraden naar comfort evt. met de optie onbeperkt erbij
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.