Beantwoord

Valse belofte en hoge faktuur

  • 20 April 2017
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

wij zijn op 16/1 in proximus winkel een tuttimus pack aan te vragen omdat er een aantal voordelen aan vast zaten
vb: gratis aansluiting + installatie , en gsm abonnementen onbeperkt bellen, smsen en Facebook
op de faktuur 198,13€ voor installatie en aansluiting ???????????
via call center kreeg ik te horen dat het juist was en ze evnetueel 5€ per maand korting zou kunnen geven +onze gsm bellen we pas na 17u gratis ??????
ik zou graag willen dat deze klacht ernstig wordt genomen waar moet ik ervoor zijn .....:(
Arwen
icon

Beste antwoord door LorentzV 20 April 2017, 17:33

Bekijk origineel

4 reacties

wij zijn op 16/1 in proximus winkel een tuttimus pack aan te vragen omdat er een aantal voordelen aan vast zaten
vb: gratis aansluiting + installatie , en gsm abonnementen onbeperkt bellen, smsen en Facebook
er zijn 3 techniekers langs geweest om een aansluiting ...............................
op de faktuur 198,13€ voor installatie en aansluiting ???????????
via call center kreeg ik te horen dat het juist was en ze evnetueel 5€ per maand korting zou kunnen geven +onze gsm bellen we pas na 17u gratis ??????
ik zou graag willen dat deze klacht ernstig wordt genomen waar moet ik ervoor zijn ..... :(
Arwen
Reputatie 6
Badge +3
Dag Arwin,

Ik vermoed dat er hier een misverstand is in communicatie: De installatie (genoteerd als instalaltion DIY + Activation en Installatie door technicus) is effectief gratis en werd ook niet aangerekend op factuur 6733128822. De extra kost van €50 gaat over de aankoop van een Wi-Fi Bridge. Je gsm voordelen gelden 24/24, je vaste lijn is daarentegen pas onbeperkt gratis van 17.00-08.00, maar 24/24 in weekends en feestdagen.

Groetjes,
Lorentz
Beste iedereen

ik heb nadat ik was wa afgekoeld terug met call center gebeld en kreeg iemand anders aan de lijn Ansje super vriendelijke vrouw tegen over die van eerst Elain Janssen die bood mijn €5 korting op volgende 12 facturen.....
Ansje daar en tegen heeft naar mij geluisterd en daarna heeft ze alles recht gezet
bleek dat er een fout zat op de facturatie waar ze geen rekening hadden gehouden met de promotie die we hadden op datum van aanvraag ....
bij deze Sorry dat ik mijn gal hier heb uitgespuwd
hopelijk eerste en laatste misverstand 🤓
Reputatie 6
Badge +3
Ik begrijp zeker dat frustratie al eens hoog kan oplopen en dat je daar wel eens een uitlaat voor nodig hebt. Uiteraard doen we ons best om dit in eerste instantie te vermijden, maar mochten er problemen zijn, willen wij dit zo goed en spoedig mogelijk voor jou oplossen. :)

Groetjes en een fijn weekend!

Lorentz.

Reageer