Vraag

Vaarwel Proximus jullie kunnen het nog steeds niet !

  • 15 June 2017
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb er echt genoeg van , nu zit ik als zelfstandige van vorige week te wachten op een interventie van Proximus.
maandag gebeld met de vraag wanneer ze komen : dat kunnen we nog niet zeggen want moeten de plannen van de gemeente opvragen. ze gaan u contacteren mijnheer.
deze morgen donderdag bijna een week later , niemand gezien of gehoord en ook geen afspraak !
Dus ik bel terug naar Proximus 8:30u met de vraag hoe het zit met de planning , even navragen bij dispatch mijnheer ....... na een tijdje komt deze terug aan de lijn om me te vertellen dat hij nog geen afspraak kan geven en dat ik nog moet wachten ? oke dus ik wacht maar af terwijl ik stond te bellen was de technieker blijkbaar ook naar mij aan het bellen ( maar ik kan de andere lijn niet aannemen omdat ik met Proximus in gesprek ben . Om 11:15 krijg ik dan een bericht dat de technieker aan mijn deur is geweest maar dat ik niet thuis was , Nadien zie ik een briefje van dezelfde technieker dat hij hier om 9:30u is geweest ? dus die technieker belt met een prive nummer dat ik niet kan terug bellen , hij doet ook niet de moeite om iets in te spreken , en ook niet om een tweede keer te bellen ! Dus om 11:50 u bel ik terug naar proximus en vinden ze weer niets terug , die persoon zegt me ik ga dit even opzoeken en bel u binnen vijf minuten terug ! om 16:00u bel ik dan maar zelf terug om te horen . De persoon aan de lijn zegt niets terug te vinden van de interventie , en gaat op zijn beurt het ook nog eens uitzoeken en mij terug bellen , hij heeft mij terug opgebeld om te zeggen dat het niet direct ging opgelost worden want dat ik nu minstens moet wachten tot 22 juni dat noemen ze Bizz klant zijn !!! Wel Proximus die afspraak mogen jullie voor mij annuleren ! jullie moeten niet meer komen ik ga wel naar de concurrentie bedankt voor al de mooie jaren van de ene panne naar de andere panne !

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Luc,

Spijtig te horen dat een gebrekkige communicatie voor zoveel problemen zorgt,

ik heb je klacht doorgestuurd naar dispatching center van die ploeg die de werken moet komen uitvoeren en gevraagd om een duidelijke feedback. Van zodra ik iets hoor breng ik je op de hoogte.

Nogmaals excuses

Mvg sabine
Bedankt voor de moeite maar bij dispatching buigen ze niet , terwijl het hun fout is !
Bij Telenet willen ze mij met open armen verwelkomen een klant met zo een abonnement en correcte betaler is zeldzaam zeggen ze daar.

Reageer