V4 decoder blijft lawaai maken!!

  • 8 February 2014
  • 1 reactie
  • 412 Bekeken

Badge +1
Beste
Sederd een week blijft mijn v4 decoder constant lawaai maken. (24u op 24u). Normaal maakte deze decoder bijna nooit lawaai. Enkel wanneer hij aanstond. In standby maakte hij heel zelden lawaai (waarschijnlijk voor updates). Nu lijkt het of de decoder gewoon blijft aanstaan want in standby blijft de decoder lawaai maken. Ik weet niet of nog mensen dit ondervinden? Zou dit een software bug zijn in de laatste update? Of ben in werkelijk de enige met dit probleem?

Een factory reset heb ik al geprobeerd maar haalt niets uit. Daarvoor had is al meerdere malen een gewone reset gedaan en dit haalde ook niets uit.

Is er iemand die een oplossing kent of zijn er anderen die ook dit probleem hebben?

Oja met mijn v3 decoders heb ik dit niet en mijn decoders zijn alle 3 aangesloten via een utp kabel.

Mvg

1 reactie

Badge +1
Belgacom mag hier ook eens iets doen aan hun forum want deze site is toch niet gebruiksvriendelijk voor smartphones. Zelfs een enter negeert hij na het opslaan van een post. Zie hierboven het resultaat. Alle enter zijn verdwenen. Belgacom doe er iets aan!!

Reageer