Vraag

V3b decoder helemaal trurrelut ?


Sinds deze namiddag neemt de oude V3b decoder alle geprogrammeerde dingen op die op de V5-c decoder geprogrammeerd worden ... heu ???

.. en nog gekker .. hij neemt ze op op de lokale harde schijf ! Totaal geschift, hebben nu alles in 't dubbel op één systeem ! ... en neen, een decoder reset helpt niet ... 😃

21 reacties

Inderdaad alles wordt in nPVR opgenomen dus staan ze ook op alle andere decoders beschikbaar die op je lijn aangesloten zijn.
Tegenwoordig wordt alles dat in PVR opgenomen wordt (voor dec's met HDD) ook in nPVR opgenomen met het voordeel dat je op alle decoders dan ook de opnames kunt bekijken.
beste antwoord ? my foot ?? SORRY ... Dit is KOMPLEET NAAST DE KWESTIE ...

Ik programmeer ABSOLUUT NIETS in PVR in dit geval ... !
Ik leg hier uit dat wat op de V5-C geprogrammeerd wordt in nPVR de facto en zonder enige vraag meteen ook opgenomen wordt in PVR op de V3b zelfs al staat die niet eens op ! ... Wat voor nut heb ik er aan om hier alles in duplicaat op te nemen ? Ik vraag dat gewoon niet eens ! Eigenlijk is het zelfs in triplicaat want ik zie die opname op de V5-c en TWEE maal op de V3b ... nl nPVR EN PVR ..
Wat ik op de V3b opneem in PVR verschijnt dan ook nergens anders dan op de keten waar de V3b in zit ... want dat staat gewoon op de HD van de V3b ..
Beste Willy, het Beste antwoord ga je van iemand anders moeten krijgen, die veel slimmer is dan ik ;-))))
Dat er nog altijd problemen zijn met opnames daar moet je toch niet in verschieten van wat er bij u gebeurt op je V3b zeker.
Ik wou alleen maar duidelijk maken dat het tegenwoordig op de decoders met HDD , alles wat in PVR opgenomen wordt ook al heb je dit niet expliciet altijd in de hand of in PVR gewild en dat dit ook nog eens in nPVR wordt opgenomen, wat ook eigenlijk niet altijd logisch schijnt.
smijt die oude brol van die v3b toch buiten en neem een v5-c (met grote koelvin erop 😉 ) zodat alles in nPVR gebeurt en dan ben je toch van al dat gedoe vanaf !
Tegen einde jan 2017 is het toch gedaan met v3-V3b.
En of de nieuwe software die nu uitgerold wordt ook gaat zorgen dat al de problemen opgelost zullen zijn blijft ook nog maar de vraag (natuurlijk geldt dit niet meer voor de v3-v3b die niet meer geupdated wordt) dus zullen er u wel nog meer verassingen te wachten staan met je v3b in de toekomst.
Nog een rustige nacht verder
en mss krijgen we de uitleg morgen van iemand van Prox waarom dit op je v3b gebeurt
Dit is een kompleet van de pot gerukte situatie ... de V5-c schrijft de harde schijf van de V3b vol met spullen die ik niet geprogrammeerd noch gevraagd heb ... ik amuzeer mij dus bij gelegenheid om all dubbels die verschijnen in de geprogrammeerde opnames op de V3b er uit te deleten ... met het risico dat ik de programmatie die mijn echtgenote op de V5-c doet mee de nek omwring ... wat op de V3b geprogrammeerd/opgenomen wordt blijft netjes in PVR op de HD staan, zonder problemen .. en ik heb nog steeds een klachten-ticket lopen ivm de "omruiling als per web site PX" van de V3b waarvoor vandaag de "10 werkdagen" verlopen zijn maar waar ik dus nog op enig teken van leven wacht vanwege PX ..
En zeggen dat het omruilen van gekochte decoder dan bij anderen zonder problemen verloopt gelijk een fluitje van een cent, de wereld is toch niet eerlijk hé ‼
Maar de volhouder wint.

NB: Er zijn er die de aanvraag doen via één van PX verkooppunten en dit door opgave van klantennummer en hun identiteitskaart , dan doen zij de aanvraag voor de omruil.
Het gaat 'm niet om de eerlijkheid van de wereld ... dit is verdorie geen bollenwinkel van 4 voor 1 cent, dit is een firma die het geld van de klanten vrolijk binnen rijft en verondersteld wordt van een coherent beleid te voeren ten opzichte van de klanten. Of zijn dat de zusterkes van liefde ? djeezes ! wat is dat voor een bedrijf ? het lijkt wel of men op de kermis rad van fortuin moet draaien en dan zien of men een decoder wint ?
Het woord "kansloze prutsers" komt hoe langer hoe méér boven drijven hoor ... 'k heb al heimwee naar mijn V3b decoder, het was niet gesofistikeerd maar het werkte verdomme wel ! Nu heb ik een flashy menu en ge moogt niet verkeerd kijken of de boel draait eindeloos de soep in en is met geen middelen recht te trekken ! .. ondertussen loopt de rekening wel door !
Denkt ge nu werkelijk dat ik sta te springen om een V5-c te gaan halen ??? Misschien moet ik mijn grondige afkeer van Telenet maar eens herbekijken ! 😠
Wel raar dat je dan meer problemen ondervindt met de V5-C als je met de v3b geen problemen had, bijna niet te begrijpen !?
Binnenkort heeft TN weer een klant bij als het zo zit 😉
Heb je al trouwens al eens gevraagd aan Prox hoeveel decoders er op je lijn geregistreerd staan en dit overeen komt met wat er bij u aangesloten is.
ah .. kijgen ze daar de boel ook grandioos FUBAR ... 'k zou niet weten waarom er op mijn lijn méér decoders geregistreerd zouden moeten zijn dan wat ik heb tenzij ze daar ook van toeten noch blazen weten ... ik denk dat Kafka onderhand al de grond op de begraafplaats al volledig omgewoeld heeft !

Ik weet niet of er dat al iemand door heeft maar gemiddeld gezien is dit forum voor wat bereft onderbouwde, werkbare definitieve oplossingen kompleet nutteloos ...
Omdat dit zeer frequent voorvalt, daarom heb ik het je gevraagd net zoals ik het al aan zoveel anderen al gevraagd heb en het effectief het geval was !
Een andere vraag, controleer eens als je een opname op je V5-c wist, ene waarvan je zegt dat die ook op de v3b in PVR opgenomen wordt‼, is die dan ook gewist op je V3b?
'k ben benieuwd !
Neen, wat op de V3b in PVR staat blijft gewoon staan ... nu na een ontiegelijk aantal resets schijnt het fenomeen verdwenen te zijn ?? heel veel hout vasthouden ! 't is van scylla in charybdis !!
Is voor het ogenblik nog altijd de enige remedie tot Px de definitieve oplossing voor het probleem kan aanbieden en een andere remedie is dat via de Helpdesk deopnames correct gezet worden......
Er is mij vandaag een oplossing aangeboden voor het V3b probleem waar ik best kan mee leven LOL !

Niettemin vind ik het wel heel curies dat men eerst van "zijnen tak" moet maken door het produceren van hoge golven, gewoon om in aanmerking te komen voor wat er simpelweg op de web bladzijden geadverteerd staat ? iemand hier die dat soort logica begrijpt ?
Zoveel verspilling van tijd en energie voor alle betrokken partijen !
Reputatie 7
Badge +6
Begrijp ik het nu goed dat je V3b en V5 compact niet samen konden functioneren en dat je nu een tweede V5 compact hebt aangeboden gekregen om de problemen op te lossen of (om toch maar van je af te zijn ;-))) ).
Succes ermee in elk geval.
Ja .. zoiets ... zaak werd doorgegeven naar Antwerpen ?

Wel vreemd dat men mij op de helpdesk met een kluitje niet enkel het riet maar tevens helemaal het moeras instuurde gewoon omdat ik vroeg hoe het zat met die omruilbrief voor aangekochte decoders, zoals het op hun web site staat aangegeven.
Ze vonden dat zelf heel erg, ... zo zegden ze toch 😉

men wist mij trouwens te vertellen dat die brieven voor "omruil" van gekochte decoders, al wel degelijk verstuurd waren maar dat ze in hun archief geen spoor hebben dat er ook eentje naar mij werd verstuurd ... begrijpe wie kan ?
Nochtans Willy, hebben er al verschillende in onze club (club van mijn man ) reeds zonder probleem via een brief voor hun aangekochte decoder v3 een v5-c zonder probleem ontvangen.
Ze zullen u daar te goed kennen bij Proximus :LOL:
Vandaag al mijn nieuwe V5-c ontvangen .. éénmaal dat ge de juiste "mensen" aan de lijn krijgt en gehoor krijgt voor uw "zaak" gaat het schijnbaar bliksemsnel ... op 2 dagen geregeld en in huis ..

konden ze nu maar het "opnamen" probleem opgelost krijgen want mijn echtgenote denkt al dat het mijn fout is dat ze zoveel kunsten moet uithalen om iets geprogrammeerd te krijgen ... LOL !
Dat je onder de knoet zit dat was hier aan uw reactie al langer duidelijk geworden ROFL
Ja dat is een algemeen en bekend fenomeen ... alle venten zitten onder de sloep .. niemand die zich daar nog illusies over maakt ! ;-)

De essentie van deze zaak zit echter daar niet !
Ja we wachten tot ze de essentie van de zaak zien op te lossen, alleen is de vraag wanneer komt licht in zicht aan het eind van de lange tunnel 😉

Reageer