uw trouw beloond?

  • 12 February 2012
  • 7 reacties
  • 1052 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Mijn broer werd een paar maanden terug van BGC opgebeld met de vraag of hij zijn abonnement (pack internet/telefoon/tv) met een jaar wou verlengen. Als beloning kreeg hij 2 maanden gratis internet/tv.

Mijn identiek pack vervalt op 20/02/12. Ik heb geen telefoontje van BGC ontvangen. Dan maar zelf naar de klantendienst gebeld met de vraag of ik ook van deze actie kon genieten bij verlenging van mijn abonnement met 1 jaar. De vriendelijke mijnheer had hier evenwel nog niet van gehoord en kon mij enkel een éénmalige korting van 15 euro aanbieden op mijn telefoon en 15 euro op mijn internet. Na enig aandringen werden dit een maand gratis internet, 15 euro op mijn telefoon en 10 euro op mijn tv... Thans ontving ik de schriftelijke bevestiging: het werden 1 maand gratis internet, een éénmalige korting van 6 euro op mijn vaste lijn en 10 euro op mijn tv... dus toch nog iets minder dan beloofd aan de telefoon.

Dit is dus totale willekeur. De ene klant (mijn broer) bellen ze zelf op met een aantrekkelijk voorstel, de andere klant (ikzelf) moet hier zelf voor bellen om (na enig aandringen) toch iets uit de brand te kunnen slepen.

Wanneer gaat men alle 'trouwe klanten' op dezelfde manier behandelen? Wie heeft hier ook (slechte) ervaringen mee?

7 reacties

éénmalige korting van 15 euro is idd de standaard promotie die toegekend wordt bij verlenging contract.... normaal moet je daar zelf achter vragen....

waarom ze de éne dan opbellen met een beter voorstel? geen idee, het zal zo wel zijn redenen hebben, hij zal aan de 'voorwaarden' voldoen. da's net zoals met de verjaardagsgeschenken, ik heb er net een jaartje bij op de teller maar naar goeie gewoonte niets ontvangen

mvg
Badge +1
Trek het je niet aan Xenne. Wij zijn ook al jaren trouwe klant en hebben dit ooit (heel lang geleden) één maal gehad. Daarna nooit meer iets gekregen. Ook het verjaardagsgeschenk niet.
Badge
In geval van niet spontaan opgebeld te worden, zeker zelf contact opnemen. Ik vind ook dat iedere klant op het zelfde stramien moet behandeld worden. Van klantvriendelijkheid gesproken hé........

Grtjs.
Hou de vervaldatum van je contract in het oog en neem dan zelf contact op met de klantendienst van Belgacom of ga naar een Belgacom winkel voor de vernieuwing van je contract en zo kan je soms een éénmalige korting van 15 € bekomen.
IK HEB MIJN GETROUWHEIDSPREMIE IN GOEDE ORDE MOGEN ONTVANGEN :)

IK WAS ER ZELFS NIET VAN OP DE HOOGTE

ZO ZIE JE MAAR DAT DE PERSOON DIE ZICH MET JE FACTURATIE ED BEZIGHOUDT EEN BELANGRIJK RADERTJE IS


IK HEB OOK MET ONTZETTEND ERGE PERSONEN AAN DE TEL GEHANGEN INZAKE FACTURATIE

IK BEGON MIJ AL AF TE VRAGEN OF BELGACOM BEDIENDEN WERKTEN VANUIT EEN COFFEESHOP OFZO


PROBEER ALERT TE BLIJVEN INZAKE JE FAKTUUR EN PREMIES WANT HET ZIJN NOG ALTIJD PERSONEN DIE ALLES REGELEN EN GEEN MACHINES

BELGACOM HEEFT EEN ZEER GOEDE TECHNISCE BAGAGE EN TECHNIEKERS

ENKEL HAAR BUREAUCRATISCHE ROMPSLOMP IS DIKWIJLS EEN ZOOTJE


DUS ,BEDANKT BESTE BEDIENDE DIE ERVOOR GEZORGD HEEFT DAT IK MIJN GETROUWHEIDSPREMIE HEB MOGEN ONTVANGEN

MVG


ERDRE
ik belde juist met belgacom ik krijg niks zegen ze mijn contract verloopt binnen 3weken ze zouden beter iets doen om hun klanten te houden heb ik binnen die 3weken niks gehoord da ik iets krijg dan zijn ze een klant kwijt
Reputatie 7
Badge +1
Het is inderdaad allemaal een beetje wazig. Ik ben ook al lang klant, maar sedert 3 jaar VDSL2 internet en 2,5 jaar TV-klant. Ik kreeg onlangs na een discussie over mobile timebased internet, alle verbruik (ca. 25€) terug als ik een Mobile Comfort (250MB) nam aan promo (5€ voor 4 maanden, dan 9,99€ voor nog eens 8 maanden). Na 12 maanden zie ik dan wel wat mijn gemiddeld maandelijks verbruik is op mijn smartphone en kan ik altijd nog downgraden naar 50MB (Start). Als ik een nieuwe aboperiode aanvaardde kreeg ik ook nog eens een flinke korting op mijn Pack. Zo zie je maar. Naar vragen kost niks. Krijgen is iets anders, want dat hangt sterk af van de persoon aan de helpdesk (was niet aan de telefoon maar in een BCC maar ook telefonisch kan je veel gedaan krijgen). Best is altijd van niet té agressief tewerk te gaan maar wél te laten voelen dat ze je niets moeten wijsmaken.

Reageer