"Uw abonnement wijzigen" is doodlopende pagina.

  • 24 December 2012
  • 0 reacties
  • 364 Bekeken


Hallo,





Ik had graag mijn abonnement gewijzigd naar Generation MTV. Wanneer ik naar e-services ga en dan klik op 'uw abonnement wijzigen' wordt ik doorverwezen naar een doodlopende pagina... Ook als ik de pagina e-services herlaad dan wil hij de content die hij van de database fetched niet ophalen waardoor ik een nieuwe instantie van de browser moet openen...


Ik snap niet echt hoe het kan dat een service als Belgacom zo'n trage laad tijden heeft. Het duurde mij meer of 10 minuten voor ik op de pagina geraakte om een topic te posten. Ik heb het gevoel terug in windows xp te zitten...


Zijn er soms andere manieren om op die pagina te geraken waarvan ik niet weet? Anders zal ik gewoon naar een winkel moeten gaan en het daar laten wijzigen.


Vriendelijke groet,


Nicola

0 reacties

Geen reactie

Reageer