usbmodem voor 1euro

  • 15 June 2011
  • 4 reacties
  • 789 Bekeken

Op 10 mei schreef ik mij in voor een usb modem van één euro normaal had deze reeds met de post bezorgt zijn .Zijn er mensen die aan deze actie hebben meegedaan en hebben jullie al iets ontvangen.

4 reacties

ALs ge nig niks hebt gehad bel dan zo snel mogelijk naar de klanten diensten. Zo kan dit niet blijven aanmodderen tot aant punt da ge het nie meer zie zitten.

Klanten nummer : 0800 22 800

Of anders tuur zo snel mogelijk een bericht met uw gegevens naar EVA zodat zij deze kunnen aankaarten bij de juiste mensen.
Ik heb eind vorig jaar meegedaan aan de actie voor een gratis USB-modem. Toen werden er ook brieven/mails verstuurd met de melding dat je de modem had ontvangen, terwijl ik nog helemaal niets had ontvangen.

Eva heeft toen bevestigd dat de modems inderdaad nog niet verstuurd waren. Misschien is het nu weer van dattum?

Toch best bevestiging vragen aan Eva (of telefonisch 0800 22 800), want als die modem per ongeluk op een verkeerd adres terechtkomt, kan men wel mobiel surfen op uw kosten.
Hi Ludo,

Ge zijt nie alleen jong, ook ik zit in hetzelfde schuitje. (als 't maar niet zinkt !) en waar moet ge zijn om eens na te vragen ? 't Is proper !
Beste ludo 11960,

U neemt best even contact met de klantendienst op het gratis nr. 080022800.

Ofwel kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens doorsturen. (Klantennr., naam, tel.nr., gsm nr. ; type internet mobile abonnement). Dan zal ik uw gegevens aan de bevoegde dienst bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer