USB modem voor €1 nog niet ontvangen

  • 4 July 2011
  • 8 reacties
  • 1330 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik moest voor eind juni de USB modem voor mobiel internet op laptop ontvangen hebben. Dit volgens de bevestigingsmail die ik van Belgacom kreeg.

Ik heb deze nog altijd niet gekregen.

Zijn er nog mensen die hetzelfde voorhebben?

Alvast bedankt op voorhand voor reacties.

8 reacties

Beste stad127,

Hiervoor stuurt u best rechtstreeks een email naar FreeWeekend@belgacom.be

Zij gaan u hier verder mee kunnen helpen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
beste

als je enkel free weekend besteld betaal je het toch geen €1 maar €39? of ben ik verkeerd?

mvg
Hallo,

Bedankt Eva, ik heb een mail gestuurd en wacht nu op reactie.

Xenne : het was een actie van begin mei om een USB modem te ontvangen voor €1 en dan gratis te kunnen surfen in het weekend (mobile free weekend).

Mvg,

Jürgen
ah zo Jürgen, da's dan jammer dat ik die actie gemist heb.

geniet ervan.

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb die actie gezien en helemaal onderaan de pagina stond er wel degenlijk dat het voor betalende abonnementen was aan 1 Euro en voor de free weekend het nu 39 Euro was in plaats van 49 Euro.

Heb zo vorig jaar toen er een actie liep de modem Stik aangekocht voor 29 Euro met een Free Weekend .

De modem moest ik zelf af halen in een Belgacom Center enkel de Data -Simkaart werd toen opgestuurd.

mvg

Patrick

Voorwaarden

Voorwaarden van het aanbod

  • Promo USB-modem: aanbieding geldig van 23/05/2011 t.e.m. 15/08/2011. Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565 aan € 1 in plaats van € 49 voor elke inschrijving op een abonnement van 12 maanden op Mobile Internet Comfort en Favorite en voor elke inschrijving op een abonnement van 24 maanden op Mobile Internet Start en Daily. Vodafone Mobile Broadband USB-Modem K3565 aan € 39 in plaats van € 49 voor elke inschrijving op een abonnement van 12 maanden op Mobile Internet Start en Daily. Zolang de voorraad strekt. Of Promo gedurende 4 maanden uw abonnement tegen -50%. Geldig van 23/05/2011 t.e.m. 15/08/2011 voor elke nieuwe intekening van 12 maanden op Mobile Internet Comfort of Favorite.
  • Alle prijzen zijn inclusief btw en enkel geldig bij nationaal gebruik. De tarieven per uur worden gefactureerd aan € 0,2075/5 min.
  • De tarieven per MB worden gefactureerd per 1 kB.
  • Een gebruiksdag begint om 00.00 u en eindigt om 23.59 u.
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=internet_laptops&detailPage=mobile_conditons
ja https:///people/0aa272fe24,

dat zijn de huidige voorwaarden, maar blijkbaar was er iets speciaal in mei, dan kreeg je blijkbaar de modem voor €1 ook voor free weekend. afgaande op wat Jurgen schrijft dan toch. ik heb het gemist

mvg
In de bevestigingsmail dat ik de USB modem zal krijgen tegen eind juni staat letterlijk het volgende :

Beste Jürgen Biebauw,

Met genoegen bevestigen we de bestelling van uw USB-modem. Ten laatste tegen eind juni zal u deze modem en alle nuttige info ontvangen via de post.

Het gratis Mobile Internet Free Weekend abonnement zal automatisch geactiveerd worden en vermeld staan op uw volgende Belgacom factuur. Zo kan u bij de ontvangst van uw USB-modem en SIM kaart onmiddellijk gratis mobiel surfen op uw laptop tijdens het weekend. De USB modem (€ 1) zal pas vanaf juli op uw factuur staan.

Mvg,

Jürgen
Inderdaad de eerste 5000 die reageerden konden hiervan genieten.

Reageer