Upgrade volume Mobiel Internet voor Laptop/Tablet


In mijn Internet Maxi abonnement zit het Mobiel Internet voor Laptop/Tablet. Terwijl in alle andere abonnementen (Mobilus) de datavolumes worden verhoogd (weliswaar met een lichte prijsverhoging), blijft het volume mobiel internet in het Maxi abonnement stabiel (dit terwijl het voor laptop/tablet in vergelijking met smartphone, toch wel meer dan welkom zou zijn). Er is ook geen optie mogelijk om het volume te verhogen. Wanneer kan ook hier een upgrade worden verwacht?

12 reacties

kan je via myproximus dan geen gratis volume bijbestellen want dit is tot nu toe toch altijd mogelijk geweest voor oude maxi packs?
Uitbreidingen op het vast internet volume kan altijd. 't Is echter op het mobiel internet en hiervoor is geen optie voor uitbreiding van volume.
Sorry had weeral niet op woord "Mobiel" gelet 😊
Reputatie 4
Badge +2
Dit "Al klant? Verander van Mobile Internet-abonnement
Surf gewoon naar MyProximus en schakel gratis over naar een ander tariefplan
."
Is hier te vinden: https://www.proximus.be/nl/id_cr_tablaptop/particulieren/producten/opties/internet-opties/mobiel-internet.html
ja maar is dit om volume bij te bestellen of alleen om van tariefplan te veranderen?
Reputatie 4
Badge +2
De titel spreekt voor zich denk ik zo....
daarom dat ik het ook niet goed snap hoe TS daar dan in zijn max iets aan heeft, zonder van tariefplan te veranderen maar ik ben ook niet van de slimste 😀 dus wil ik altijd bijleren 😉
S1MON3, ik zie niet goed hoe een tariefplan wijziging kan helpen.
Het is geen afzonderlijk abonnement, het is onderdeel van het vast internet abonnement.

Ik kan natuurlijk upgraden door een nieuw afzonderlijk abonnement voor mijn iPad aan te schaffen.
Maar dit wil ik niet. Ik vind dat ik met 4 Mobilus M abonnementen in mijn gezin al genoeg Proximus sponsor. En vanaf 1 augustus wordt het abonnement nog eens €1,99 duurder. Dus €8 extra per maand! Akkoord, het volume gaat hiervoor van 3 naar 5GB. Wel, dan vind ik dat ze die volume upgrade (of beter gezegd: update) ook eens op die optie mobiel internet van het vast internet moeten doorvoeren.
Reputatie 7
Badge +1
Wordt tijd dat ze meer shims geven bij een Tuttimus of Mobilus abo. Dit op hetzelfde principe als de WIGO van Telenet. Denk dat veel klanten die nu nog een internet comfort of maxi hebben dan de overstap zullen gaan maken. Maar op dit moment gaat PX hier niet in mee. Bij TN kun je ook mobiele data per 500 MB voor € 5 per maand voor een tablet. PX goedkoopste is 2 GB voor € 15. Dus PX luister is een keer naar je klanten.
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben (waar juist in welke topic ontsnapt mij nu) dat mobiel data bijbestellen aan 5€ voor 500MB in de maak was.
Reputatie 7
Badge +1
Is dit dan met een shim anders heb je er niets aan als je een tablet hebt bij een Tuttimus abo. Zul je toch een extra abo moeten aankopen en dat met een shim. Goedkoopste nu € 14 maar per 1 augustus duurder. TN heeft een abo van 500 MB aan € 5 per maand met shim. Een vriend van mij heeft zoiets voor de tablet van zijn vrouw.
k' zou eerst het topic moeten terugvinden waar dit stond!

Reageer