Skip to main content
Hallo iedereen

Ik ben belgacomklant en heb het favorite internet abbonnement.

Het probleem is dat ik niet aan de 'beloofde' downloadsnelheid kom van 25Mbps, dit komt omdat ik waarschijnlijk nog niet van adsl naar vdsl2 ben overgezet door Belgacom. Ik zit hier ook nog met een oude modem (Thompson speedtouch) en haal maar down: 1.9Mbps en up: 419kbps.

Via de belgacomsite kan ik zien dat ik in aanmerking kom voor vdsl2 (woon in Varsenare).

Wat moet ik nu doen?

Naar een Belgacomcenter stappen en vragen mij over te zetten en me zo'n B-Box2 aanschaffen?

Of moet ik bellen naar een klantendienst?

Hoeveel zal mij dit dan kosten en wat moet ik eventueel nog aanpassen aan bekabeling ofzo?

Alvast bedankt voor uw hulp

MVG

Dirk Segaert

(klantnr. 002116409)

Je dient idd naar een BGC center te stappen, je zal daar de noodzakelijk BBOX2 ontvangen.

De kost bedraagt 50 euro voor activatie, de noodzakelijke BBOX2 krijg je er dan gratis bij.

Je kan dit eventueel ook regelen via de klantendienst, zij zullen dan de BBOX2 opsturen maar daar betaal je dan extra voor.

Bedankt voor de info, hoe lang zou dat dan duren tegen dat ik de hogere downloadsnelheid heb?

MVG

Dirk Segaert

Beste Dirk

meestal is dit enkele werkdagen, kan tot een 10-tal werkdagen uitlopen.

Via een Belgacom-Center gaat het vlugst. U krijgt nl dadelijk de noodzakelijke nieuwe VDSL2 modem alsook uw alle toebehoren om aanpassing van uw huidig aansluitpunt dadelijk mee naar huis.

groeten-muisje

Reageer