upgrade doen bij limiet dl/upl verbruik

  • 27 December 2011
  • 4 reacties
  • 390 Bekeken

Goede avond,


Omdat ik door mijn dl/upload limiet ben heb ik een mail van belgacom gekregen, met de notatie dat extra volume kon aangekocht worden via de e-services.

Maar eens op de e-service, werkt er geen enkele link om ook maar iets te confirmeren.

Ik heb in eerste instantie geprobeerd om een upgrade van 7.95 euro naar unlimited te gaan, heb een 30 min geleden mail toegekregen van die aanvraag,

Maar ondertussen will ik gb aankopen zoals in de mail aangegeven staat , 1 gb voor 1 euro, nergens op eservices te vinden.

Dan maar voor 5 euro 20 gb aankopen (die natuurlijk niet naar de volgende maand overgedragen worden, dus een heel oncorrecte informatie dat belgacom in hum auto mails zet) maar die link werkt ook niet, krijg op aller 500 error, interne server error;

Enig oplossing hiervoor?

Normaal gesproken wordt deze activatie geldig na 30 minuten.

Alvast bedankt,

4 reacties

trek de modem misschien even uit, misschien sta je dan wel unlimited

btw, bij unlimited abo's moet je normaal ook volumeblokken bijkopen, maar dan aan de ronde som van €0

mvg
Bedankt xenne,


Maar dat is het probleem niet,

Ik ben over mijn limiet van gegaan ik heb comfort, en daarom wou ik enkele gb bijkopen zoals in de mail vermeld stond, maar die link van 20 gb of upload voor 7.95 euro naar unlimited werkt niet, dus kan nu mijn mails zelfs niet meer lezen.

Trouwens, geen enkele link werkt, ook die om je abonnement te wijzigen.


Enig idee hoe ik die link kan laten werken?

Alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +3
Beste


heb je al geprobeerd via deze link

https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/index.cfm?function=optimize.formoption&farg.user_option=v22

Dan vervolgens inloggen op je E-Service rechterkant van deze pagina.

Succes

mvg,

Patrick
Bedankt Patrick,


Maar de link hierboven werkt niet.

Ik krijg de melding fout op de pagina.

Ook had ik ineens geen toegang tot belgacom community meer, dus heb nog maar eens een nieuw account moeten aanmaken.

blijkbaar gaat het wel via een andere weg, via MIJN ABONNEMENT, en dan valt op dat er veel incorrecte bedragen en details op jullie site staat, en ik begrijp nu ook waarom die linken niet weren, omdat de bedragen tijdens bestellen hoger zijn dan de link, dit is volgens mij bedrog en zou asap moeten aangepast worden.

In de mail die ik gekregen heb kan men gb aankopen en wordt niet overgedragen naar de volgende maand, maar het volgende staat bij de selectie:




















Internet 20G volume pack
Wanneer u uw met uw Internet verbinding uw maandelijks transfervolume dreigt te overschrijden kan u zich een Volume Pack aanschaffen. Hiermee krijgt u extra volume voor uw internetverbinding.
Het Volume Pack biedt u 20 GB extra volume. Indien dit extra volume volledig geconsumeerd is voor het einde van de maand wordt de resterende hoeveelheid overgedragen naar de volgende maand.
Als u besluit deze optie te nemen blijft u verzekerd van een zo hoog mogelijke surfsnelheid bij het bereiken van het voorziene maandelijkse datavolume.
Na de bevestiging van uw bestelling, kunt u binnen de 30 minuten weer surfen aan de gebruikelijke Internet snelheid. Het is echter nodig om opnieuw te verbinden met het internet om hiervan gebruik te kunnen maken. U kunt zoveel ""Volume Packs"" aanschaffen als u maar wilt.)

maar als men naar detail van aankoop gaat kijken, is dat voor 1gb en geen 20 gb (ik vind trouwens de 1 gb optie niet)

Op het einde van iedere kalendermaand zal het ongebruikt “ Extra Volume” verloren zijn. Een overdracht van volume naar de volgende kalendermaand is niet mogelijk.


Volgende verschil ook nog eens met een upload te doen naar onbeperk surf optie, op de site staat wel duidelijk 7.50 euro

Volume Pack Unlimited



[/b] [/b][/b]




Surf en download onbeperkt voor € 7,50/maand extra bij uw abonnement.





[/b] [/b][/b]
[/b] [/b][/b]





€ 7.50 /maand





meer info






https://admit.belgacom.be/eshop/directlinking/directlinking?option=v9" rel="absoluteEN HET IS DEZE LINK DIE NIET WERKT; ZOALS ALLE ANDERE GELIJKAARDIGE








[/b] [/b][/b]


(maandelijks)


Maar wat krijg je als je via je abonnement gaat?









Volume Pack UnlimitedSurf voortaan zonder maandelijkse volumelimiet.







€ 10.00 (maandelijks)

Begrijpe wie begrijpe kan,

Reageer