Upgrade Adsl naar Vdsl

  • 24 September 2013
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Badge

Hoi , stel maar snel de vraag hier want de zoekfunctie levert geen bevredigend resultaat.


Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat je nog tot het eind van de maand je adsl-lijn kon laten upgraden naar Vdsl.


Mijn ouders hebben momenteel een comfort internet abo met BTV.


Morgen moet er een technieker langskomen omdat de lijn verstoord is en de BBox1 stuk is.


Heb ze momenteel kunnen depanneren met mijn oude modem.


Alles werkt maar van den trage.


Dus als ze morgen een nieuwe willen plaatsen kunnen ze beter wachten voor een BBox 2 , als dat nog kan.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ja dat van die helpdesk is een algemeen voorkomend verschijnsel hoor. Dat is niet alleen bij Belgacom. Ik heb bij Telenet ook al zo'n stoten beleefd bij het installeren/activeren van een CI+ module met Smartcard bij mijn schoonmoeder. Die activering was in hun systeem halfweg geblokkeerd, en na bijna een maand was er toch een wakkere dame die het gezien had en het kon laten oplossen binnen de 3 dagen mét een SMS-bericht dat het klaar was. Dus bijna een maand zonder dig. TV want de digicorder had ik al binnengebracht. Ik heb die installatieprocedure toen wel meer dan 10 keer overgedaan omdat ze zegden dat ik iets verkeerd deed. Dat kan inderdaad erg frustrerend zijn. Je vraagt je soms af hoe ze die (technische) helpmedewerk(st)ers opleiden. Toch zijn er ook héél goeie bij dus, je hebt alleen niet de keuze.

Beste Pal_jaske,

Blij te horen dat het uiteindelijk is opgelost!
En dat zeker dankzij de hulp van de anderen hier 😉.

Stuur je mij het telefoonnummer of klantnummer nog door (via een privébericht)? Kwestie van de facturatie toch even te controleren...

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer