Update van digitale TV geen succes

  • 23 June 2014
  • 3 reacties
  • 643 Bekeken


Sinds de update enkele weken geleden is tv kijken gelijk aan veel geduld hebben:


Van zender veranderen, de opgenomen programma's willen kijken, door de tv-gids bladeren… Het gaat echt ongelofelijk traag… Heel vervelend!


Iemand met hetzelfde probleem? En zo ja; wat gedaan?


Alvast bedankt!

3 reacties



Iemand met hetzelfde probleem? En zo ja; wat gedaan?



Ik heb hier op het forum de laatste tijd nog niet anders gelezen !!!! Dus jazeker er zijn er met het zelfde probleem of beter gezegd iedereen met een V3 decoder zit met problemen.


Wat doen af en toe eens rebooten van de decoder (spanning effen onderbreken) tot het na een tijd weer voorvalt !!!!!


Volgen Eva van Belgacom wachten ze op hun software leveranciers voor een update die de problemen moet oplossen , maar wanneer het zal opgelost zijn daar is nog geen antwoord op gekomen !


Kunnen wij de niet opgenomen afleveringen alsnog gratis geleverd krijgen van de dienstverlener ?




Dit zou je best eens via Privé bericht aan va vragen of dit kan geregeld worden ⚊▶ http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" jquery1389694219932="18 en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
kan je voor mij ook niet puschen vopr nieuwe v5 decpder

Reageer