Om de hoeveel tijd wordt de site van fon geupdate?
En wanneer zet belgacom de recente poi's van fon op hun website?
Bladzijde 1 / 1
je hebt het over maps.fon.com veronderstel ik?
ik denk dat dit een volledig automatisch proces is waar belgacom niets mee te maken heeft. denk dat fon dat beheert.
heartbeat weg = hotspot verdwijnt van de kaart
zo ben ik mijn hotspot eens kwijt gespeeld na een factory reset van de modem, het duurde vrij lang voor hij van de kaart verdween... maar toen ik hem terug had stond de hotspot na enkele uren al terug op de kaart
mvg
ik denk dat dit een volledig automatisch proces is waar belgacom niets mee te maken heeft. denk dat fon dat beheert.
heartbeat weg = hotspot verdwijnt van de kaart
zo ben ik mijn hotspot eens kwijt gespeeld na een factory reset van de modem, het duurde vrij lang voor hij van de kaart verdween... maar toen ik hem terug had stond de hotspot na enkele uren al terug op de kaart
mvg
Ik zit reeds meer dan een maand bij de club (fon) en sta nog steeds niet op de kaart,
zal er misschien aan liggen hoe vlug belgacom de klanten aan fon doorgeeft,
verder een mooi systeem
zal er misschien aan liggen hoe vlug belgacom de klanten aan fon doorgeeft,
verder een mooi systeem
is geen kwestie van doorgeven denk ik, volgens mij een volledig automatisch systeem.
waarom jou hotspot dan niet verschijnt weet ik niet. staat hij actief?
misschien moet je er eens op inloggen om de heartbeat te activeren
mvg
waarom jou hotspot dan niet verschijnt weet ik niet. staat hij actief?
misschien moet je er eens op inloggen om de heartbeat te activeren
mvg
Het is niet omdat je inschrijft en registreert met login en paswoord, dat je b-box2 al onmiddellijk aangepast wordt. Je kunt dan wél al op die hotspots van FON surfen maar anderen nog niet op de jouwe. Belgacom zal die aanpassingen geleidelijkaan doorvoeren. Met een redelijk beperkt Wifibereik van de b-box2 (ca. 20m) moet het Fon-netwerk al redelijk fijnmazig worden. Je vind niet zomaar overal surfbare FON-hotspots binnen bereik. In een Belgacom Center lukt het wél natuurlijk.
Zolang Telenet bij ons niet ook aan het FON-project meewerkt, zal dat nog wel even duren, want je vindt natuurlijk ook veel Telenet (beveiligde) Wifispots op je Smartphone.
Zolang Telenet bij ons niet ook aan het FON-project meewerkt, zal dat nog wel even duren, want je vindt natuurlijk ook veel Telenet (beveiligde) Wifispots op je Smartphone.
bij mij nog altijd gene fon op mijn bbox te bespeuren !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.